В момента производителят провежда изпитания за надеждност на новия си автомобил
Maserati MC20 навлезе в последната си фаза на разработка и производителят на тризъбеца депозира прототип на новия си модел на най-известната от италианските „снежни“ писти - тестовото трасе Ghiacciodromo в Ливиньо, разположено в провинция Сондрио.
В момента Maserati провежда тестове за надеждност на новия си MC20, организиран на пътя и на пистата, при променливи условия на движение и при екстремни температури. Това естествено го докара недалеч от базата му в Модена, за тестове, организирани по заснежените пътища на Валтелина и в терена на училището за шофиране на сняг Ghiacciodromo в Ливиньо. Това е първата официална поява на Maserati MC20 в действие на сняг.
Новият MC20, от който италианският производител също наскоро предложи, изображения на тестови сесии, организирани по пистата , е важно средство за Maserati. MC20 трябва да поеме факела, оставен от грандиозния MC12, произвеждан през 2000-те, и като такъв да бъде включен като него в състезанието.
Maserati MC20, произведен върху шаси от въглеродни влакна, се задвижва от двигател, представен под името Nettuno, инсталиран в централна позиция. Този 3,0-литров битурбо V6 агрегат с 90 ° V-образна архитектура, оборудван със сух картер, както и иновативна система за предкамерно изгаряне, вдъхновена от тази, използвана във Формула 1, предлага мощност от 630 к.с. и 730 Нм изпратена към задните колела чрез осемстепенна автоматична скоростна кутия. Така оборудван, Maserati MC20 ще може да се развие максимална скорост 325 км/ч и да ускори от 0 до 100 км/ч само за 2,9 сек.