Стъпва на пазара през 2019 с много по-агресивна фронтална част с решетка Panamericana
След представянето на новия Mercedes A-класа (W177), инженерите от Щутгарт вече започнаха тестовете на горещата AMG версия. Нашият фотограф успя да улови първия прототип, но името на модела все още е загадка.
Mercedes патентова наскоро комбинацията от букви и цифри за компактния клас "A 40", но също и за по-големите серии, например "GLC 50" или GLS 50 ". До тях се нареждат означения "53", които например при CLS кореспондират с 3,0-литров редови шестцилиндров двигател. Този агрегат не е съвместим в компактния клас като надлъжен двигател.
Mercedes AMG A50/A45 стъпва с над 400 к.с.
Mercedes-AMG A45 / A50 стъпва на пазара през 2019 с много по-наточена фронтална част включително Panamericana радиаторна решетка и по-големи въздухозаборници, както и модифициран покривен спойлер и дифузор в задната престилка с модифицирани накрайници на ауспуха. От страна на задвижването, двулитровият турбобензинов двигател генерира повече от 400 к.с. и ще се куплира с 4-Matic задвижване на четирите колела. Посредством E-Boost може би ще достави още няколко конски сили допълнитело. Разбира се, AMG A-класата включва по-ниско, по-твърдо и гъвкаво окачване със състезателен режим, по-широка следа, по-големи алуминиеви джанти и различни AMG лога, от които има и в интериора. Водачът управлява със спортен волан с много лостчета и познатия кокпит с по-широк екран. Той и неговият спътник се разполагат в контурирани спортни седалки, тапицирани в кожа.
Mercedes A35 с 300 к.с.
За да премахне луфта между Mercedes-AMG A50/A45 с цивилните модели от серията, AMG ще предлага A-класа като A35. Той обаче стъпва без Panamericana решетка. Под капака е същият двигател, но мощността му е намалена до около 310 к.с..