Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Тестват новото BMW Серия 3 в Долината на смъртта

13.09.2018 09:38

Официалната премиера на следващото поколение на седана ще се състои в Париж

BMW публикува нови тийзър изображения и видео от тестове на следващото поколение на Серия 3 (индекс G20). Този път автомобилът е подложен на изпитания в условия на високи температури в Долината на смъртта, която се намира в Невада. Освен това тестове на седана се проведоха в шведския град Арджеплог при изключително ниски температури, в южната част на Франция, на Северната дъга на пистата Нюрбургринг, както и на полигона в Ашхайм.

Автомобилът ще бъде построен върху платформата CLAR и ще бъде оборудван с напълно доработено окачване. Центърът на тежестта на новия модел в сравнение с предшественика му е намалял с 10 мм, а разпределението на теглото по осите се оказва идеално - 50:50. Масата на BMW Серия 3 е по-лека с 55 кг, но здравината на каросерията и окачването са подобрени с 15-20%. Коефициентът на аеродинамично съпротивление е 0,23.

Двигателната гама ще включва нов бензинов двигател, който ще бъде най-мощният четирицилиндров агрегат в историята на BMW. В този случай според инженерите моторът ще бъде с около 5% по-икономичен от своя предшественик.

Възможно е новият модел да получи опционално усъвършенствано спортно M-окачване с намален с 10 мм клиренс, заден диференциал с електронно управление, както и 18-цолови алуминиеви джанти.

Официалната премиера на новия седан ще се състои на автомобилното изложение в Париж през октомври тази година. Продажбите на автомобила в Европа вероятно ще започнат през следващата година.

Коментари
comments powered by Disqus