Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Тестват Polestar 1 по пътищата на Швеция

06.12.2018 15:34

Следващата фаза на разработването ще бъде появата на първите серийни прототипи

Разработването на Polestar 1 достигна до момента, в който един от първите прототипи провежда тестове в центъра Халеред в Швеция, където изпитанията са фокусирани върху управлението. Този етап от разтието на модела минава под ръководството на шефа по развитието на марката Йоаким Ридхолм.

Новият шведски GT продължава пътя си към началото на серийното производство, очаквано през лятото на 2019 г. Този курс вече доведи до преминаване на краш тестове, изпитания в екстремни пътни условия, за да бъдат тествани надеждността на отделчи възли и детайли.

Polestar 1, който ще предложи първокласно пътно повединие благодарение на хибридната задвижваща система, със сумарна мощност от около 600 к.с. и 1000 Нм, също трябва да предложи удоволствие от шофирането и постоянна безопасност на своите собственици. Оттук следват и последните тестове в Швеция, които включват и калибриране на системата за управление на въртящия момент.

"Всеки път, когато шофирате Polestar 1, трябва веднага да се чувствате уверени, знаейки, че автомобилът ще отговори на вашите изисквания", обяснява Йоахим Ридхолм. "Това е GT, който трябва да бъде лесен за управление и удобен за всекидневна употреба благодарение на спокойната и тиха хибридна система, която също трябва да бъде вълнуваща, когато шофьорът иска това".

Следващата фаза на разработването ще бъде появата на първите серийни прототипи на Polestar 1, излизащи от конвейера на новия производствен център на Polestar в Ченгду, Китай, в началото на 2019 г

Коментари
comments powered by Disqus