Хърватският суперавтомобил ще бъде произведен в лимитирана серия от 150 екземпляра
Суперавтомобилът Rimac C_Two навлезе в последната си фаза на разработка с тестове за надеждност, проведени в климатична камера при екстремни температури, в централата на хърватския производител, базирана в Света Неделя, недалеч от Загреб.
Подобно на повечето суперавтомобили, Rimac C_Two ще се предлага на пазара на всички континенти и ще се използва по заснежени пътища в Канада, както и по пустинни пътища в Близкия изток. Околната среда очевидно предлага екстремни температури, които трябва да се подготвят най-добре, преди да се изправят пред тях.
Климатичната камера, в която се изпитва Rimac C_Two, работи подобно на тази на аеродинамичен тунел и дава възможност да се тества превозното средство при температури в диапазона от - 28 ° C до 48 ° C, и например да се повиши температурата вътре до 70 ° по Целзий. В последния случай тестовете, проведени в климатична камера, позволяват да се провери дали системите на борда на Rimac C_Two наистина са способни да понижат температурата в купето до 22 ° C, без да прегряват системата.
След тези специфични тестове, няколко предсерийни прототипа на Rimac C_Two ще продължат тестовете, насочени към хомологация на автомобила, преди пускането на неговата окончателна версия, планирано преди края на текущата година.
Rimac C_Two, който ще се задвижва от четири електрически мотора, ще има мощност от 1914 к.с. и 2300 Нм и ще ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от 2 сек, преди да достигне максимална скорост над 400 км/ч. Неговата 120 кВтч батерия трябва да му гарантира автономен пробег от 650 км (цикъл WLTP), като същевременно спазва „нормалното“ използване на автомобила. Хърватският суперавтомобил ще бъде произведен в лимитирана серия от 150 екземпляра.