В момента продажбите на спортния лифтбек не отговарят на очакванията на ръководството
Ръководството на южнокорейската компания Kia все още не е взело окончателно решение за разработването на второто поколение на спортния лифтбек поради ниските продажби на настоящия модел. Това сподели пред журналисти шефът на дизайнерското студио във Франкфурт на марката Грегори Гийом.
„В момента продажбите на Kia Stinger не отговарят на нашите очаквания. Разбира се, не разчитахме на голямо търсене, но очаквахме да успеем, поне на американския пазар, където подобен концепт може да работи “, заяви Гийом.
В същото време дизайнерът подчерта, че би искал да види второто поколение Stinger. „Започнах кариерата си в Audi, където се наложи представяне на на три поколения на флагмански седан A8, преди той да може да се конкурира с Mercedes-Benz S-класа и BMW Серия 7 “, посочи Грегори Гийом. Според експерта Kia ще трябва да помисли за нов концепт на Stinger, който например може да стане напълно електрически.