Стефан Елрот (52), инженер по образование, започва кариерата си във Volkswagen през 1996 г.
До този момент Стефан Елрот, ръководител на техническото развитие в Bugatti, не се появява често в пресата. Но под негово ръководство през последните години са създадени Bugatti, включително Divo, Centodieci, Chiron Pur Sport, Chiron Super Sport 300+ и Bolide, които са ярки в много отношения. И сега компанията обяви рязък обрат в кариерата на Елрот - от февруари концернът го изпраща на поста главен технически директор за компактни модели на подразделението Volkswagen Леки автомобили.
Елрот (52), инженер по образование, започва кариерата си във Volkswagen през 1996 г. и се присъединява към Bugatti през 2016 г. От януари 2017 г. той е назначен за директор на техническото развитие.
„Да бъдеш част от семейството на Bugatti и да работиш със страстен екип по силно емоционални продукти беше и остава определящо преживяване, което никога няма да забравя“, каза Стефан Елрот. „Очаквам обаче новите и напълно различни предизвикателства, представени от марката Volkswagen, искам да й благодаря за доверието, което ми оказва като бъдещ технически директор за компактни автомобили. По душа винаги ще бъда ентусиаст на Bugatti. "
Bugatti Bolide (W16 8.0, 1850 к.с., 1850 Н м), според компанията, развива до 300 км/ч от нула за 7.37 сек и ускорява до 500 км/ч за 20,16 сек.
Както знаем, марката Bugatti ще се придържа към многолитровите двигатели с вътрешно горене до последната възможност, докато Елрот ще се насочи към електрическите и малолитражните автомобил. Назначението му във Volkswagen Леки автомобили може да е свързано не само с общата реформа в концерна, която вече доведе до редица промени в персонала, но и с все още обсъжданата продажба на Bugatti на Rimac.