Японските пионери в областта на хибридните технологии не рискуват с комбинация от двете противоположни автомобилни теми тунинг и екология. Вместо това по време на SEMA Toyota залага изцяло на силовите изпълнения.
Освен няколко модификации на популярния в САЩ пикап Tundra на огромния японски павилион виждаме нови модели като актуализирания SUV FJ Cruiser, както и автомобилни уникати в лицето минивана Sienna, преустроен в полза на хора с увреждания. Най-мощна измежду всички остава една чудовищна версия на Tundra с гневен поглед. Лакираният в черно автомобил притежава радикален 5,7-литров двигател, който с помощта на механичен компресор, спортна изпускателна система и впръскване на азотен оксид кратковременно постига 634 к. с.Един от най-откачените експонати обаче е сътвореният от Five Axis Yaris Club. Целта на проекта е било превръщането на субкомпактния градски автомобил в радикален състезател. Подчинен на тази идея, тунинг майсторът отстранява голяма част от каросерията над линията на прозорците - оцелява единствено миниатюрното предно стъкло. Четирицилиндровият двигател е снабден с механичен компресор, който го подсилва с около 60 к. с. Колелата с гуми с ширина 225 мм са удържани от състезателна 6-бутална спирачна система, клиренсът от друга страна губи пет сантиметра от своята височина.