Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Това е Geiger Cars Cadillac CTS-V „Kompressor 753“

02.10.2017 16:49

Визията на мощния американец е обновена с допълнителни черни детайли

Потентните автомобили от средния клас са високо позиционирани сред клиентите. Как наистина може да има толкова много мощност, това показва с Cadillac CTS-V „Kompressor 753“ фирмата за тунинг Geiger Cars.

BMW M3 с мощност до 450 к.с. или Mercedes-AMG C63S с мощност до 510 к.с. са добре моторизирани. Истинската шумотевица в този клас вдига Cadillac CT-S V със своята фабрична мощност от 649 к.с. и въртящ момент от 855 Нм. В 6,2-литровият компресорен V8 обаче има още скрит потенциал, който тунерът Geiger Cars от Мюнхен е успял да активира.

753 к.с. за компресорния V8


Чрез модификации по нагнетяването на осемцилиндровия двигател, чиято сърцевина е собствено производство 2,9-литров винтов компресор, както и допълнително оптимизирания софтуер, инженерите успяват да изцедят от двигателя CTS-V- общо 753 конски сили при 6350 оборота/мин. Още при 4400 об./мин максималният въртящ момент от 887 Нм вече е наличен. Задвижващият момент се предава към задните колела посредством осемстепенна автоматична скоростна кутия. Така оборудван, известният  като „Kompressor 753“, Cadillac CTS-V катапултира само за 3,5 секунди до 100 км/ч. Максималната скорост е 338 км/ч. Разбира се, добичето иска също така да бъде хранено. Geiger Cars дава среден разход на гориво 13,0 литра. Но по принцип литрите трябва да са повече.

Гумите също са нови. Стандартните джанти са обути в спортни гуми Michelin Sport Cup със серийни размери 265/35ZR19 отпред и 295/30ZR19 на задвижващата ос.

Визията на мощния американец е обновена с допълнителни черни детайли, които допълват екстериора Black Edition на основния модел. Черна е задната лайсна, джантите, страничните вентилационни отвори, корпусите на външните огледала, радиаторната решетка, решетките на капака на двигателя, както и фона на осветителните тела и рамката на прозорците. Компонентите на спойлера отпред и отзад са карбонови.

Серийният автомобил Cadillac CTS-V Black Edition на Geiger Cars от Мюнхен се предлага на базова цена от 97 900 евро. Подобренията са оценени на 14 900 евро - компресорният пакет, включващ софтуерна оптимизация, 1870 евро за комплекта гуми Michelin Pilot Sport Cup и 1900 евро за новия стайлинг.




Коментари
comments powered by Disqus