Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Това Ferrari Enzo беше бракувано след тежък инцидент

09.02.2016 14:22 1
1
4564430785

Скрапът от уникалния автомобил е продаден на търг за 1,5 милиона евро

Ferrari Enzo се разби в телефонен стълб с над 250 км/ч през февруари 2006. Двигател, трансмисия, задна ос, зъбни колела и части от каросерията се разпръснаха по магистралата. Колата се превърна в скрап. 10 години по-късно той празнува възкресение. И сега беше продаден на търг за 1,5 милиона евро.

Тази история започна шокиращо, подобно на филм на ужасите. И завършва със сълзи от радост. Както се казва, наистина прекалено хубаво, за да е истина. В този случай обаче дрескодът е в черно, Nero Daytona е цветът на каросерията на Ferrari Enzo с номер на шаси 135564.

Ferrari Enzo с повече от 250 км в телефонния стълб

Най-напред да разкажем за страховитата част на историята, която се е разиграла през февруари 2006,  Ferrari Enzo е летял с над 250 км по  магистрала в Малибу и както се предполага, без необходимото американско разрешение. Тогава водачът губи контрол над мощния супер спортен двигател V12, вследствие на което Enzo се блъска в телефонен стълб и се разпада на отделни части. Задният мост, задните колела, двигателя, скоростната кутия и части на каросерията са се разпръснали в района, също като след самолетна катастрофа. Не е останала дори една половина от оригинално дългия 4,702 метра Enzo. Купчина скрап и в същото време цяло чудо е ,че никой не е загинал, подсиленото карбоново купе си беше свършило работата, то е предпазило пътниците вътре.

Шведът Стефан Ериксон, който бе намерен на местопрестъплението,  е искал най-напред да прехвърли вината на някакъв "Дитрих". Самият швед е бил само пътник в Enzo, който се е състезавал с един Mercedes SLR McLaren. Но полицията се е изумила от кървавите устни на Ериксон и кръвта по въздушната възглавница на шофьора. Те стигат до заключението, че шведът би трябвало сам да е шофирал.

На унищоженото Ferrari Enzo не помогна нито едната, нито другата версия. Резултатът беше същият. Суперспортният автомобил лежеше на смъртния си одър, той всъщност вече чукаше на вратата на рая и Свети Петър държеше в ръката си дръжката на бравата.

Скрапът на Enzo сега в черно

Но Ferrari не искаше да изтърве един от общо 400-те екземпляра Enzo. И тук започва хубавата част на историята, така да се каже, второто чудо. Сервизът на Ferrari е приел Enzo, който през 2004 е слязъл от поточната линия, обратно в Маранело. Механиците са възстановили сантиметър по сантиметър мощния 660 к.с. спортен автомобил.

Те се справиха успешно и почти десет години по-късно натрошеният Enzo сега бе продаден на търг. На 3 февруари RM Auctions в Париж проведе разпродажба за суперспортния автомобил. По ирония на съдбата, първо беше натрошен като с чук, а след това подложен под словесни удари. Очакваната цена от Ferrari за класическия сертифициран Enzo беше между 1,5 и 2 милиона евро, окончателната цена стана 1,568 милиона евро.

Enzo сега е пременен в черна одежда, вместо оригиналния цвят Rosso Corsa. Затова пък спортните седалки са в неизменния червен цвят. Сателитна навигация, камера за задно виждане и стерео система Bose са сред неговото оборудване. На скоростомера е посочено 2500 км. Но за един прероден е наистина все едно.
На нашето слайдшоу можете да видите прероденото Ferrari Enzo

Коментари

Чичо
Тази машина е шедьовър!

comments powered by Disqus