Toyota представи в Япония фейслифт версията на хечбека Auris.
Моделната 2010 година няма да донесе съществени промени на Auris. Единствените отличителни белези са ревизираната радиаторна решетка, новите брони, светлини и колела. Дизайнът на предния капак също ще бъде леко променен, но цялостната визия на компактния хечбек ще се запази. За интериора японците обещават по-качествени материали, нови цветове и по-високо стандартно оборудване за някои от моделите.
1,8-литровият бензинов мотор ще използва нова система за променливи фази на газоразпределението и за променлив ход на клапаните, което ще се отрази положително върху динамичните качества на агрегата и разхода, обещават от Toyota. Моделите, оборудвани със седемстепенната Super CVT-i трансмисия, ще получат планки за смяна на предавките директно от волана.
В Япония Auris ще се предлага и с 1,5-литров бензин, като цената на базовия модел ще бъде 1 622 000 йени (12 200 евро). Топверсията с двойно предаване и 1,8-литровия мотор започва от 2 331 000 йени (17 500 евро).
През втората половина на 2010 г. на пазара в Европа ще се появи и серийната версия на хибридния Auris. Автомобилът ще се произвежда в Toyota Motor Manufacturing UK, Великобритания.
Пламен
Никога повече Тойота!!! произведена в Турция!!! - те такива ни продават в България
Аз, нито един от дотук писалит
Да ви кажа то и от футбол, и от политика се вижда колко разбираме българите, като ни видите качеството на тези двете работи. Пък за жени като говорим само за к.... става въпрос. Цялата ни работа май ялова. А за колите, малей - чудо голямо. Някой като си купи някоя кола, за която са му стигнали парите и като започне да я брани, направо самоотвержено. Да ви кажа, ако не сте го разбрали: колите са, за да ни служат. Дали е немска, френска, японка, италиянка и пр. и коя марка е няма никакво, ама никакво значение. Като минат години тя се скапва и дай Боже всичко да е нормално други да си купим. Пожелавам го на всички. А за Голфа: аз лично тъкмо харесах петицата, къде го измислиха този смръщен шестак? Гледам започнаха да правят всичките си модели с тия фарове.
BAT_J
В първия ми коментар задавам само въпроси към автора и не изказвам никакво мнение, нито се правя на някакъв. За мен лично Тойота Аурис като модел още в самото начало не ми е допадал нито като външен дизайн, нито като техника и интериор. Като цяло мога да приема че самия модел като замисъл е набързо скалъпен и поне като дизайн несполучлив. Но а фейслифта не съм съгласен понеже това си е е един обикновен фейслифт като сички останали. Дори на ЕС класата фейллифра няма 10 разлики :))както и да е спора е почти безмислен. Но пиша тук само за удоволствие и никога с цел заяждане
Ало журналиста
Колега аз не съм "мнителните" нещо си се объркал. Няма да искажа мнение само факти. Първо голф5 е по слабо продаван сравнение с предшественика си но все пак е най-продаваната кола в компакния клас. На второ е астрата, трето форда и т.н ако приемем, че голф5 е толкова голямо разочарование то значи опел,фордтойота и мазда да си направят харакири. Тойота са номер едно по продажби само отвъд океана. Където беше най-големият пазар на автомобили. Мнението ми е новият модел Auris не се различава с това на старият. Ако погледнеш S класата на мерцедес и фейслифтираният нов модел съм обеден, че ще намериш 10-те разлики. Но да промениш леко предният капак и аз го мога. Тойота има претенцията да е класов производител трябваше да направят нещо запомнящо се. Не съм единственият във този форум който смята, че пишещите тук имат самочуствието да разбират повече от дейността автомобилен журналист. Следователно звучат смешно напъните да се търси под вола теле на някой хора. Общо приетото схващане е че българинът разбира от футбол,политика, всякакъв вид конспирации, жени, журналистика и автомобили. BAT_J ти с първият си коментар демонстрираш точно тази българска черта.
соло
Вече си купувам Auto Bild само ако съм мрачен за да се посмея!То бива дебелашка наглост ама тези са шампиони.Марките са със сила на картите-VW group бие всико,BMW,MB,Ford,Opel, японци,французи,корейци,италианци и т.н.!!! Само се чудя защо ли Toyota стана N1 по продажби???
BAT_J
До човека, които се подписва със следните псевдоними "Мнителните", "Ало журналиста" и т.н.т Земи дай някаква конструктивна критика или мнение, стига си коментирал кой какъв е ами говори за автомобилте :)))
Kreator
Ребята, давайте жить дружно! Стига се карахте, Тойота си има достатъчно добри качества и много фенове!
Ало журналиста
Разбрахме, че разбираш от журналистика и автомобили. Дай мнение за политиката, футбола и жените.
BAT_J
Позволете отново да изкажа моето мнение. Не е ли точно това идеята на фейслифта. С минимални промени да се оптимизира аеродинамиката, разхода на гориво и външния вид на автмобила. За да му се осигурят добри продажби преди истинската подмяна на моделната гама. А не в случая както с Голф 5 когато един не добре приет и продаван автомобил прескочи фазата на фейслифта и премина направо към новия модел Голф 6. За мен този фейслифт на Аурис е съвсем нормален както при повечет марки и не виждам как преценявате колко усилия са вложени в един фейслисфт и кога е претупан и кога не. Просто хората от Тойота са преценили че това е достатъчно. Само да поясня че не искам да се заяждам а само се опитвам да изразя несъгласние и мнение.
editor
Спорът в случая е напълно безсмислен. Ако сте редовни читатели на auto motor und sport и ams.bg, знаете какви похвати използваме за заглавията. В повечето случаи става въпрос за игра на думи или за скрити послания. В случая "Набързо скалъпен" означава, че фейслифтът е направен с минимални усилия и цели единствено освежаване на модела, а не сериозно обновяване. В което няма нищо лошо, защото Auris е достатъчно добър автомобил, за да се нуждае от големи промени толкова рано в жизнения си цикъл.
BAT_J
Абе момци аз питам автора на сатията,за вас знам много добре че имате мнение и че сте супер компетентни и че не понасяте грамотните изяви на другите въе форума.
до BAT_J
Живеем в демокрация не в свободия. Изразяваме си всички мнението свободно в форума. имаме много богат избор на автомобилни списания. Ако на някой не се харесва да се насочи на друго място. Ако смяташ, че заглавието не е хубаво, направи си списание и си пиши статията както си искаш. Сега питаш за да научиш нещо за автомобилната журналистика или защото искаш да дадеш акъл как трябва да бъде написана. Да не си Бареков, че да разбираш повече. Чак молиш и немеца да ти изяснява нещо, от което по всяка вероятност не разбираш. По мейл ли да ти го прати? Мнителният конспиратор е прав, че българите от всичко разбират.
BAT_J
Със същото основание може да се каже че Голф 6 е набързо скалъпен фейслифт на Голф 5 :)))) но за това никои не обелва дума а се скъсват да го хвалят. Все пак моля автора да изясни
Мнителните
Конспирация винаги ще намираме. Заслепените ще кажат, че японците не са се задълбочили в обновяване на дизайна спрямо предходният модел. Но ние съзираме, че скалъпен е нещо лошо. Даааа тук има манипулация, защото не става въпрос за немски автомобил. А дали има конспирация между теста на нисана и 911? Да и там има Японците са си платили. не се нуждаем от доказателства ние българите ги разбираме тези неща нали?
BAT_J
Какво по точно има впредвид авторът на статията с определението "Набързо Скалъпен" - понеже никъде не обяснява защо е сложил това заглавие. Какава е дефиницията на набързо скалъпен фейслифт.