Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Auris: Продължението на златната серия

05.12.2006 21:12

Няколко седмици след дебюта на Парижкия автосалон, Toyota показа на автомобилното изложение в Болоня серийния вариант на модела Auris. Въпросното моделно семейство влиза в продажба през март и ще бъде наследника на легендарната Corolla.

Петместният автомобил с каросерия тип хечбек е изграден на напълно нова технологична платформа. Автомобилът е с междуосно разстояние 2,60 метра, а  дължината му възлиза на 4,22 метра. Багажникът побира до 354 литра, а при сгъване на задните седалки вместимостта се увеличава до 777 литра. Броят на нишите и жабките за съхранение на различни предмети е достигнал 32.

За пазарния дебют на разположение на предлагания като хечбек с три и пет врати модел ще бъдат два дизелови и два бензинови двигателя. Базовият мотор е 1,4-литров бензин с 97 к. с. и 130 Нм, с който автомобилът достига 170 км/ч максимална скорост и среден разход на горивдо 6,9 л/100 км. 1,6-литровият му събрат със 124 к. с. и 157 Нм осигурява максимална скорост 197 км/ч, като средият разход на гориво е само малко по-висок – 7,1 литра на 100 километра. Двулитровият дизел със 126 к. с. и 300 Нм е в състояние да достига до 195 км/ч, като средната консумация на гориво остава повече от скромна със своите 5,7 л/100 км. Топмоделът на серията ще се задвижва от Common-Rail-двигателя 2.2 D-4D-Cat, който респектира с 400 нютонметра максимален въртящ момент, 215 км/ч максимална скорост и среден разход от едва 6,2 литра на 100 километра.
Auris ще се произвежда в Европа и за пръв път в този клас ще се предлага серийно с въздушна възглавница за коленете на водача. Към стандартната екипировка спадат също ABS, спирачен асистент, електронно разпределение на спирачното усилие и електронната стабилизираща система VSC. В зависимост от модификацията, колелата са 16- или 17-цолови, обути с гуми с мерки 205/55 и съответно 225/45.

След появата на Auris името Corolla все пак няма да изчезне напълно. Японците искат да оставят старото наименование поне на бъдещата лимузина с четири врати. Според предварителната информация тя ще използва същата техника, както и Auris, но ще бъбе представена някомлко седмици след хечбека под името Corolla.

Текст: Божан Бошнаков
Снимки: Toyota  

 

Коментари
comments powered by Disqus