За Toyota автомобилният салон във Франкфурт преминава изключително спокойно, щом една от ключовите новини, свързани с японския производител, е фейслифтът на Avensis.
Освеженият седан се отличава от настоящия модел по новата радиаторна решетка, модифицираната броня и LED светлините. Нови са и стоповете, като задните габарити са изнесени в долната част на бронята.
Изборът на двигатели е сведен до два дизела и един бензинов. Двулитровият D-4D (124 к.с) е получил нов турбокомпресор, модифицирани са горивните камери и е оптимизиран процесът на горене, в резултат на което емисиите CO2 са сведени до 119 г/км. Това би трябвало да доведе и до съответните данъчни облекчения в страните, които предлагат такива.
2,2-литровият му аналог разполага със 148 к.с. и може да бъде поръчан освен с филтър за твърди частици и с NOx катализатор. Бензиновият Valvematic с 1,8 литра работен обем е последният вариант, като неговата максимална мощност достига 145 к.с.
И трите двигателя са оборудвани стандартно с шестстепенна механична скоростна кутия, но по-големият дизел може да се поръча с шестстепенен автоматик. За другите два мотора пък е налична безстепенната Multidrive S трансмисия, която симулира превключване посредством активирането на планките, монтирани на волана.
Toyota Avensis ше запази McPherson конфигурацията на предното окачване и двойните носачи на задната ос, но „подобренията по платформата, шасито и силовия тракт предоставят по-добри нива на комфорт и поведение“.
Милен
Като гледаш какво правят корейците, вземи да махнещ ламарината на колите им и погледни отдолу. Там е истинската скука. Между другото, погледни какво става с колите им след 5 или 10 години.
J
Скука,скука,скука. Напоследък няма една японска кола дето да не е скучна ,освен може би Инфинити. Да погледнат какво правят корейците
Анонимен
Почитател съм на VW, но този фейс-лифт много ми допада. Мисля, че това е най-добре изглеждащото комби в този клас.