Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Aygo Crazy Concept: Малка лудетина

14.06.2008 11:06

На автомобилното изложение в Лондон японците ще представят концепцията Aygo Crazy. Лишеният от комфортни улеснения като сервоуправление и ABS автомобил ще се опита да въплъти неподправеното усещане, присъщо на рали-модификациите.

В задницата на Aygo Crazy Concept е инсталиран 1.8 VVT-i двигател, който последно беше на служба в моделите Celica и MR2. Агрегатът е снабден с турбокомпресор, което му позволява да изригне 200 к. с. и 240 Нм към задните колела. За Crazy Concept е използвана същата петстепенна трансмисия, която притежава и производствената версия - тук обаче тя е комбинирана със съединител на Helix-Autosport. Окачването пък е взето назаем от роудстъра MR2.

Каросерията на малкия Aygo е видоизменена до неузнаваемост. Антикрилото в задницата идва от американските серии Champ Car, а аеродинамичният кит е изработен ръчно специално за този прототип. Задължителният за такъв тип автомобили защитен "кафез" също е налице. 17-цоловите многоспицови колела допълват зрелищната картина, придавайки и завършеност.

Общото тегло на "откачения" Aygo възлиза на 1090 кг. Това, разбира се, се отразява негативно на неговите възможности. И все пак, ускорение до 100 км/ч за 5,8 секунди и максимална скорост от 205 км/ч са стойности, които заслужават признание.
Коментари
comments powered by Disqus