На автомобилното изложение в Лондон японците ще представят концепцията Aygo Crazy. Лишеният от комфортни улеснения като сервоуправление и ABS автомобил ще се опита да въплъти неподправеното усещане, присъщо на рали-модификациите.
В задницата на Aygo Crazy Concept е инсталиран 1.8 VVT-i двигател, който последно беше на служба в моделите Celica и MR2. Агрегатът е снабден с турбокомпресор, което му позволява да изригне 200 к. с. и 240 Нм към задните колела. За Crazy Concept е използвана същата петстепенна трансмисия, която притежава и производствената версия - тук обаче тя е комбинирана със съединител на Helix-Autosport. Окачването пък е взето назаем от роудстъра MR2.Каросерията на малкия Aygo е видоизменена до неузнаваемост. Антикрилото в задницата идва от американските серии Champ Car, а аеродинамичният кит е изработен ръчно специално за този прототип. Задължителният за такъв тип автомобили защитен "кафез" също е налице. 17-цоловите многоспицови колела допълват зрелищната картина, придавайки и завършеност.
Общото тегло на "откачения" Aygo възлиза на 1090 кг. Това, разбира се, се отразява негативно на неговите възможности. И все пак, ускорение до 100 км/ч за 5,8 секунди и максимална скорост от 205 км/ч са стойности, които заслужават признание.