Основната идея е вкарване на цвета на червеното вино върху каросерията и в интериора
В Европа второто поколение на градския автомобил Toyota Aygo е доста популярно. От премиерата си през 2014 г. до днес са продадени повече от 88 000 мъника с три и пет врати.
Пазарният му дял в A-сегмента е 6,7%, което означава четвърто място по продажби в класа си. Доминиран от малките модели на Fiat в ЕС: Panda и 500, а третото място държи Renault Twingo. Интересът към Aygo японската постоянно подгрява с x-версии, например х-cite. През март в Женева ще дебютира лимитираната серия х-pose.
По поръчка седалките на Aygo x-pose могат да бъдат изпълнени с черен гръб и черни подглавници от плат. Възможно е да бъдат поръчани и двуцветни, както и от истинска кожа. Акценти в цвят бордо имат дори и стелките. Въздузаборниците са с кантове в цвят White Flash (така се нарича основният цвят на каросерията).
Изпълнението х-pose, чийто тираж е ограничен до 1500 копия, по-подходящо би било да получи наименованието bordeau-x. В крайна сметка, основната идея е вкарване на цвета на червеното вино върху каросерията и в интериора. Последното модно решение в бяло, черно и бордо ще излезе на пазара през пролетта. Стандартният модел с пет врати с 1-литров двигател с 69 конски сили в Европа струва около 14 000 евро. х-pose ще струва малко по-скъпо.