Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota C-HR се присъединява към серията GR Sport

21.10.2019 13:04

В предната част доминира нова „правоъгълна“ броня с хромиран напречен елемент

След обновяването за Европа и Америка, кросоувърът Toyota C-HR е актуализиран на родния пазар по абсолютно същия начин. Въпреки че японците не се сдобиха с топ хибридна версия със 184 к.с., те получават спортната версия GR Sport. Тя се откроява не само със своето оформление: твърдостта на каросерията е увеличена благодарение на подпора в основата  дъното, пружините, амортисьорите и стабилизаторите са сменени в окачването, настройките на волана с електрическо управление също са ревизирани.

В предната част доминира нова „правоъгълна“ броня с  хромиран напречен елемент. Ексклузивните 19-цолови джанти са оборудвани с гуми 225/45 R19.

Отзад правят впечатление двойните накрайници на изпускателната система с различна дължина, но тази опция не може да бъде намерена в каталога.

Емблемата на GR украсява спортните кожени седалки със сребърен шев, мултифункционалния волан с три спици и доработеното арматурно табло с нова графика. Добър бонус са необичайните тапицерии за вратите и алуминиевите педали.

Вариантът C-HR GR Sport се предлага с две нива на оборудване: S-T на цена 2 732 000 японски йени (22 500 евро) и S за 3 095 000 японски йени (25 500 евро). Първата модификации идва с новата „интелигентна” механична шестстепенна iMT трансмисия, която работи в комбинация с 1,2 турбо двигателя (116 к.с., 185 Нм. Втората включва CVT-i  в хибридната система с атмосферен 1,8-литров агрегат и електродвигател (122 к.с.). Задвижването на GR-автомобилите е основно предно предаване, въпреки че за Япония C-HR има двойно предаване. Известно е, че неотдавна роудстърът Copen бе включен в линията GR Sport.

Коментари
comments powered by Disqus