Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Camry получава електрическо двойно предаване

01.10.2019 09:54

Системата е подобна като при новия хечбек Prius, но седанът има по-мощни двигатели

Седанът Toyota Camry, който е построен върху новата платформа TNGA, все още нямаше задвижване на всички колела, въпреки че автомобили от предишни поколения се продават с трансмисия на задвижване на четирите колела на някои пазари. През декември обаче в Япония стартира нова модификация на Camry, която разполага с електрически E-Four, монтиран на задната ос.

В Япония се продават само хибридни автомобили Camry. Цените започват от 3,5 милиона йени (29 700 евро). Задвижването на всички колела може да оскъпи с 198 000 йени (около 1680 евро).

На преден план е задната ос (на снимката). Пред нея е задвижващата батерия. Компактният електромотор работи в комбинация с предавателната кутия. Оранжевият цвят показва силовите проводници, които отиват към инвертора.

Системата е подобна на тази, използвана при новия хечбек Prius, но седанът има по-мощни двигатели с вътрешно горени: монтираният четирицилиндров  2,5-литров агрегат генерира 211 к.с. срещу 98 к.с. в Prius с 1,8. А добавката е същата - това е допълнителен електродвигател с мощност  5,3 кВт (7,2 к.с.), който помага задните колела да се движат. Когато скоростта достигне 10 км/ч, той се изключва. Каква е сумарната мощност обаче на задвижващата система не се съобщава.

Обновената мултимедийна система получава поддръжка за интерфейсите на Apple CarPlay и Android Auto.

Нищо не пречи на японците да предлагат седани със задвижване на всички колела на пазари, където първоначално са присъствали хибридните версии на Camry - тоест в Европа и Америка.

Коментари
comments powered by Disqus