Системата е подобна като при новия хечбек Prius, но седанът има по-мощни двигатели
Седанът Toyota Camry, който е построен върху новата платформа TNGA, все още нямаше задвижване на всички колела, въпреки че автомобили от предишни поколения се продават с трансмисия на задвижване на четирите колела на някои пазари. През декември обаче в Япония стартира нова модификация на Camry, която разполага с електрически E-Four, монтиран на задната ос.
В Япония се продават само хибридни автомобили Camry. Цените започват от 3,5 милиона йени (29 700 евро). Задвижването на всички колела може да оскъпи с 198 000 йени (около 1680 евро).
На преден план е задната ос (на снимката). Пред нея е задвижващата батерия. Компактният електромотор работи в комбинация с предавателната кутия. Оранжевият цвят показва силовите проводници, които отиват към инвертора.
Системата е подобна на тази, използвана при новия хечбек Prius, но седанът има по-мощни двигатели с вътрешно горени: монтираният четирицилиндров 2,5-литров агрегат генерира 211 к.с. срещу 98 к.с. в Prius с 1,8. А добавката е същата - това е допълнителен електродвигател с мощност 5,3 кВт (7,2 к.с.), който помага задните колела да се движат. Когато скоростта достигне 10 км/ч, той се изключва. Каква е сумарната мощност обаче на задвижващата система не се съобщава.
Обновената мултимедийна система получава поддръжка за интерфейсите на Apple CarPlay и Android Auto.
Нищо не пречи на японците да предлагат седани със задвижване на всички колела на пазари, където първоначално са присъствали хибридните версии на Camry - тоест в Европа и Америка.