Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Camry: Усещане за Toyota

11.09.2019 10:06

Големият седан на Toyota се завръща на Стария континент. Първи впечатления

19 милиона – това е количеството автомобили, които Toyota са продали от този свой модел за последните 37 години, след премиерата му през 1982 година. Само за сравнение – за да продадат 21,5 милиона автомобила от митичната „костенурка“, на VW им отнема 58 години.

Както несъмнено знаете, основният принос за този грандиозен успех на Camry се дължи на неговите продажби най-вече в Северна Америка, и по-точно в Щатите. В Европа през последните 15 години най-големият седан на Toyota беше Avensis. През това време Camry продължаваше да се търси от американците като топъл хляб – моделът още от 80-те години се превръща в често срещана гледка по пътищата там и през голямата част от годините си на производство се числи към най-добре продаваните модели леки автомобили в Щатите въобще. До днес около половината от годишното производство на Camry (около 700 000 автомобила) се купува именно от американски клиенти. Ако трябва да отговорим защо този модел успя да се наложи толкова силно, отговорът е доста прост – защото той от самото начало съчетава по удивително умел начин най-доброто от ценностите на Toyota като изключителна надеждност, педантична изработка и афинитет към рафинираните технологии с така търсения в Щатите комфорт.

Завръщане на Стария континент

Сега за радост на мнозина най-новото издание на този легендарен за мнозина модел се завръща в Eвропа. Още първото впечатление от автомобила е повече от приятно – дългият 4,89 метра седан изглежда едновременно по японски изискан и по американски представителен. Хромовата украса е внимателно съсредоточена само в ключови за оформлението на автомобила детайли и в никакъв случай не кара Camry да изглежда натрапчиво „лъскав“. Линиите на каросерията са плавни и спокойни, силуетът е елегантно издължен. Под големия заден капак се крие обемист багажник с вместимост 524 литра – за разлика от много други хибриди, при които акумулаторната батерия „изяжда“ голяма част от товарното пространство, тук човек спокойно може да разположи всичко необходимо за една семейна ваканция.

Повече за впечатленията ни от Toyota Camry можете да откриете на страниците на септемврийския брой на списание auto motor und sport България.

Текст: Божан Бошнаков
Снимки: Мелания Йосифова, Toyota

Коментари
comments powered by Disqus