Системата за автоматично спиране реагира на велосипедисти (денем) и пешеходци (денонощно)
Toyota Crown е в своето петнадесето поколение и е в производство от малко повече от две години, но вече изчака планирана актуализация. С изключение на новия дизайн 18-инчови джанти за нивата на оборудване RS Advance и RS Advance Four и добавените цветове на каросерията Precious White Pearl, Precious Metal и Emotional Red II, това не повлия на екстериора. Но в интериора новото е много по-забележимо: преначертана е цялата централна конзола, която вместо двойка дисплеи получава един голям сензорен екран с диагонал 12,3 инча.
Диапазонът на цените за обновения автомобил с четири врати в Япония е от 4 899 000 йени (39 900 евро) до 7 393 000 йени (60 500 евро).
Смяната на централния екран (с навигационната система T-Connect SD) води до препроектиране на климатичния блок, а вертикалните централни вентилационни дефлектори отстъпват място на хоризонталните. Редица нива на оборудване добавят естествена кожа на седалките.
Седанът получава най-новата версия на пакета от системи за безопасност Toyota Safety Sense с разширени функции. И така, Crown (първата Toyota) може плавно да спира в лентата си, ако шофьорът се разболее и той не предприеме никакви действия. Адаптивният круиз контрол става по-мъдър, който сега оценява кривината на пътя напред и регулира скоростта според радиуса на дъгата. И това също е иновация за марката.
Реформата не засяга двигателната гама. Тя включва четирицилиндров турбо агрегат 2,0 (245 к.с., 350 Нм) с осемстепенна автоматична трансмсия и задно задвижване; хибридна система, базирана на 2,5 мотор с комбинирана мощност 226 к.с., със задно или задвижване на всички колела; 359 конски сили хибрид с 360 к.с., базиран на V6 3,5 със задно задвижване.
Системата за автоматично спиране тук реагира на велосипедисти (през деня) и пешеходци (денем и нощем) и в допълнение е получаванови функции. Това е откриването на приближаващи автомобили на кръстовището при завиване надясно и пешеходци, пресичащи пътя, когато завиват във всяка посока. Има и потискане на ускоряването при ниска скорост пред всяко препятствие (близък пешеходец, велосипедист, автомобил). Въведен е асистент за аварийно маневриране (помощ при избягване на препятствие, което внезапно се появява на пътя, например пешеходец). И като опция може да бъде добавен новосъздаден блокер за грешно ускоряване, който работи независимо от наличието на препятствия пред автомобила.