BMW (25 страни) и Mercedes-Benz (23 страни) са сред топ 3 на най-популярните марки
Toyota е определен за най-популярния автомобилен производител в търсачката на Google сред интернет потребителите през 2018 г., твърди застрахователната компания Veygo, като се позовава на собствено проучване.
По-често, отколкото в други, търсят информация за японския автомобилен производител в 57 държави по света (в изследването са анализирани общо 171 страни). BMW (25 страни) и Mercedes-Benz (23 страни) са сред топ 3 на най-популярни автомобилни марки сред интернет потребителите.
В Русия марката Hyundai е най-популярният автомобилен производител сред интернет търсачките, а производителят на електрически автомобили Tesla е номер едно в Китай. Известно е, че до края на 2017 г. също Toyota беше лидер по отношение на търсачките в интернет на световно ниво.