Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota GR Supra GT4 е готов са състезания

25.06.2020 10:29

Редовият шестцилиндров двигател е подобрен за Supra GT4 и има не по-малко от 435 к.с.

Toyota Motorsport GmbH разработи Supra GR за състезания, по-специално за международната серия GT4. Спортното подразделение на японската марка желае, благодарение на този модел, да предостави на любителите по-лесен достъп до моторните спортове .

На основата на пътната версия Toyota GR Supra с оригиналния редови шестцилиндров от BMW, GT4 е едновременно по-мощен и по-лек. Той приема всички характеристики, което го прави истински състезателен автомобил, според стандартите на серията GT4. Вградена защитна клетка, шестточкови колани със седалки по стандартите на FIA и изчистен кокпит с табло от въглеродни влакна са част от програмата.

Редовият шестцилиндров двигател е ревизиран и подобрен за Supra GT4 и осигурява не по-малко от 435 к.с., за да постига най-добри показатели. Мощността се предава на задните колела чрез механичен диференциал с ограничено приплъзване и секвенциална седемстепенна скоростна кутия с пера на волана. Кормилото е с напълно нова форма, приспособено за моторни състезания и напомня на този на батмобил. Специфичното окачване носи подпис  kW, докато спирачната система е Brembo (шестбутални апарати отпред и четири отзад). Изпускателната система се доставя от Акрапович. Общото тегло на автомобила е понижено до около 1350 кг в сравнение с 1495 кг за пътната версия.

Коментари
comments powered by Disqus