Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota GT 86: Млада кобилка

28.11.2011 13:07

Дългото чакане най-накрая приключи. Toyota официално представи купето със задно предаване GT 86, чиито двулитров боксеров мотор генерира 200 к.с.

Както GT 86, така и аналогичният Subaru BRZ, ще използват четирицилиндров боксер, разработен от Subaru, но оборудван с D-4S системата за директно впръскване на Toyota. Той генерира 200 к.с. при 7000 об./мин и 205 Нм при 6600 об./мин , които се предават към задния двигателен мост посредством шестстепенна механична трансмисия и диференциал с ограничено приплъзване. Шестстепенният автоматик с планки за смяна на предавките директно от волана е част от опционалното оборудване.

Двулитровият боксер е комбиниран с „най-компактното купе за четирима“, което гарантира „възможно най-доброто съотношение мощност – тегло“. Дългият 4240 мм GT 86 е и моделът на Toyota с най-ниско разположен център на тежестта и почти перфектен баланс на масите между предната и задната ос – 53:47, благодарение на предоразположения мотор и задното предаване.

Предното окачване на GT 86 е тип MаcPherson, а задното използва двойни напречни носачи. Вентилираните спирачни дискове са комбинирани със 17-цолови колела, като за контрола на сцеплението се грижат ABS и ESP системите. Последната може да се изключва напълно, когато водачът владее достатъчно умело пързалящата се задна ос.

Toyota GT 86 ще дебютира на автосалона в Токио в края на този месец, а продажбите и в Европа ще започнат в началото на лятото догодина.

Коментари
comments powered by Disqus