Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Highlander в Европа само като хибрид

26.01.2021 12:39
Toyota Highlander в Европа само като хибрид

Новият автомобил ще се превърне в един от най-скъпите модели на марката

Миналата година вече писахме за плановете на Toyota да започне да завладява Европа с кросоувъра Highlander, но само за кратко. Сега е време за подробности относно европейското оборудване. Изненадващо, жителите на Европа никога досега не са се сблъсквали с Highlander Изборът на модификации на Стария континент е скромен - само хибридна инсталация с четирицилиндров двигател 2,5 при 248 к.с.

Със същия хибриден двигател, макар и с различна мощност - 218 к.с., наскоро Camry се завърна в Европа. Известно е, че според резултатите от продажбите през първите три тримесечия на 2020 г. автомобилът остана на 14-та позиция в сегмента. Land Cruiser, който е известен и като Prado, се нареди едва на 20 място.

Новият автомобил може да бъде само седемместен. Никел-метал хидридната батерия е разположена под втория ред седалки, които имат надлъжно регулиране в рамките на 180 мм. Обемът на багажното отделение варира от 332 до 1909 литра.

Истина е, че сме и заложници на един двигател - 3,5-литров шестцилиндров с осемстепенна автоматична трансмисия . Eвропейският Highlander ще работи с обновена версия на вариатор - казват, че е станал по-икономичен и по-тих. Системата за задвижване на четирите колела AWD-i е в състояние да предаде до 100% въртящ момент  напред и до 80% отзад. От място до 100 км/ч автомобилът ускорява за 8,3 сек, а максималната скорост е 180 км/ч. При електрически режим кросоувърът е готов да се движи във всеки от четирите режима на шофиране (Eco, Normal, Sport и Trail) до 125 км/ч. Освен това може да тегли ремарке с тегло до 2 т.

Богатите нива на оборудване включват 20-инчови джанти, мултимедийна система с 12,3-инчов дисплей, проекция върху предното стъкло, отопление на всички седалки с вентилация отпред, електрическа задна врата и 1200 W JBL аудио система с 11 високоговорителя.

Вече е възможно да конфигурирате автомобила, но първите доставки ще трябва да се изчакат до лятото. На европейците се предлагат три опции за оборудване. В базовото ниво - 18-инчови джанти, LED светлини , тризонов климатроник, отопляеми предни седалки, безжично зареждане за смартфони, осеминчов централен дисплей, безклучов достъп и следене на слепите зони. На пазарите в Европа новият автомобил ще се превърне в един от най-скъпите модели на марката. Например в Белгия, откъдето дойде новината за старта му, цените започват от 56 460 евро, а за Land Cruiser (Prado) - от 45 800 евро.

Коментари
comments powered by Disqus