Пикапът Hilux на Toyota ще се сдобие с фейслифт за моделната 2012. Най-голямата промяна засяга 2,5-литровия D-4D, който вече генерира 144 к.с. при версията с един двигателен мост.
Пазарът в Европа не е особено благосклонен към пикапите, но Toyota печели значими дивиденти от него, тъй като една трета от общия дял продажби на този тип автомобили се пада на Hilux. Ето защо за моделната 2012 г. той ще се сдобие с фейслифт.
Външните промени не са особено съществени и засягат новите радиаторна решетка, челни светлини, предна броня, капак на двигателя, странични огледала и колела (15 и 17 цолови). В салона са освежени арматурното табло и контролните уреди, а към тях е добавена новата мултимедийна система на Toyota с 6,1-инчов монитор. Нивата на оборудване вече са четири - DLX, новото DLX+, SR и SR+.
Благодарение на новия турбокомпресор 2,5-литровият D-4D (144 к.с. и 343 Нм) разполага с 24 к.с. повече при версията с две задвижващи колела и въпреки това средният разход е с един литър по-малко (7,3 литра за 100 км). Трилитровият D-4D (173 к.с.) пък се е сдобил с нов филтър за твърди частици, благодарение на което и двата двигателя отговарят на Euro 5 изискванията.
Представителите от моделната 2012 г. с две задвижващи колела вече ще ползват подсиленото шаси на версията с двойно предаване, което им дава възможност за прикачен товар до 2,5 тона.