Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Hilux: Скромна промяна

14.07.2011 18:22

Пикапът Hilux на Toyota ще се сдобие с фейслифт за моделната 2012. Най-голямата промяна засяга 2,5-литровия D-4D, който вече генерира 144 к.с. при версията с един двигателен мост.

Пазарът в Европа не е особено благосклонен към пикапите, но Toyota печели значими дивиденти от него, тъй като една трета от общия дял продажби на този тип автомобили се пада на Hilux. Ето защо за моделната 2012 г. той ще се сдобие с фейслифт.

Външните промени не са особено съществени и засягат новите радиаторна решетка, челни светлини, предна броня, капак на двигателя, странични огледала и колела (15 и 17 цолови). В салона са освежени арматурното табло и контролните уреди, а към тях е добавена новата мултимедийна система на Toyota с 6,1-инчов монитор. Нивата на оборудване вече са четири - DLX, новото DLX+, SR и SR+.

Благодарение на новия турбокомпресор 2,5-литровият D-4D (144 к.с. и 343 Нм) разполага с 24 к.с. повече при версията с две задвижващи колела и въпреки това средният разход е с един литър по-малко (7,3 литра за 100 км). Трилитровият D-4D (173 к.с.) пък се е сдобил с нов филтър за твърди частици, благодарение на което и двата двигателя отговарят на Euro 5 изискванията.

Представителите от моделната 2012 г. с две задвижващи колела вече ще ползват подсиленото шаси на версията с двойно предаване, което им дава възможност за прикачен товар до 2,5 тона.

Коментари
comments powered by Disqus