Премиерата ще се състои утре по време на автомобилното изложение в Токио
Бяха необходими точно четири години преди японците да превърнат концепта в предпроизводствен прототип Toyota JPN Taxi и след доработка, ще бъде пуснат на конвейера. Премиерата ще се състои утре по време на автомобилното изложение в Токио и вече са обявени цените: базовата версия Nagomi струва 3 277 800 йени, а премиум модификацията Takumi – 3 499 200. И в двата случая таксито с предно задвижване е оборудвано с 1,5-литров 1NZ-FXP мотор, работещ на втечнен газ, с мощност малко повече от 100 к.с. и автоматична предавателна кутия. Разходът на гориво е пет литра на 100 км по според цикъла JC08.
Таксито ще се предлага в три цвята, но основният ще бъде тъмносин. Дълбокото indigo (koiai), подчертават от Toyota, отдавна е символ на Япония и ще позволи на автомобилите да "дадат своя принос за красивия и унифициран градски пейзаж". Освен това ще има и черно-бели таксита.
Във VIP-изпълнението ще изобилства хром и светодиодни светлини Bi-Beam LED вместо халогенни, както и вертикални светлини на задните колони. Още по-различен е дизайнът на корпусите на страничните огледала и джантите, които сменят тасовете.
Пред Toyota, която прави автомобили за таксита още от 1981 г., стои задачата да създаде образа, който клиентите да разпознават от пръв поглед, и тази цел, според компанията, е постигната. Задната врата от лявата страна се движи с електрическо задвижване (широчината и височината на отвора са 720 × 1300 мм), докато дясната се отваря нормално. Всичко се прави, за да се улесни влизането и излизането на възрастните, инвалидите, бременните жени и децата, така че има перила, дръжки на таван, панти и сгъваема рампа. Разстоянието между редовете на седалки е 1065 мм, а подът е 320 мм над земята - абсолютно плосък.
Разликата в нивата на оборудването говори сама за себе си, например, достатъчно е само да погледнете дефлекторите на тавана. Като цяло всичко е направено да бъдат концентрирани интерфейсите на водача отдясно на волана, както и навигацията и броячът отляво, така че да могат лесно да бъдат разпознавани от пътниците.
Toyota не спести шумоизолация и обещава, че в салона ще има „изключителна тишина”. Огромни прозорци с дебели стъкла веднага привличат вниманието на чуждестранните туристи. Не се налага да използване на предпазни колани, а бравите са оборудвани с LED осветление. Задните седалки се отопляват. Багажното отделение с товарен обем 401 литра (стандарт VDA) побира два големи куфара, сгъната инвалидна количка или четири сака за голф, поставени хоризонтално. За сигурността отговарят шест въздушни възглавници и системата Toyota Safety Sense C (TSS-C) със сонар. Компанията възнамерява да продава хиляда автомобила месечно. През 2020 г. JPN Taxi ще обслужва участниците и гостите на Олимпийските игри.