Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Motor Europe продаде 874 000 автомобила през 2015

19.01.2016 10:27
Toyota Motor Europe продаде 874 000 автомобила през 2015

Хибридните продажби на Toyota и Lexus достигнаха нов връх и 17% ръст спрямо миналата година

Toyota Motor Europe (TME) обяви годишния отчет продажби за календарната 2015 година и въпреки най-ниските ценови равнища на петролните продукти от 5 години насам, продажбите на хибридни автомобили продължават да растат и достигат 209 000 броя, със 17% увеличение спрямо 2014 година. Продажбите на хибридни модели Toyota и Lexus вече формират 24% от общите продажби на групата в Европа спрямо 20% през миналата година. В Западна Европа продажбите на хибриди съставляват една трета от всички реализирани автомобили.

„Отличното представяне в продажбите на хибриди показва, че европейските потребители гледат отвъд плаващите цени на горивата и са привлечени от предимствата да шофираш хибрид, не само от ниския разход и вредни емисии,“ каза Йохан ван Зил, президент и главен изпълнителен директор на TME. “Част от предимствата са много ниски разходи за експлоатация, удоволствието от безшумно шофиране и възможността за придвижване в електрически режим,“ заяви ван Зил.


В общите продажби на хибриди Yaris Hybrid реализира 72 000 броя през 2015, което е ръст от 23% спрямо 2014, доказвайки, че хибридната технология е достъпна дори в компактния B-сегмент. Повече от един от три Toyota Yaris, продаден в Европа, е хибриден.

Новият Auris Hybrid също се представи отлично, като отбеляза 12% ръст спрямо миналата година, регистрирайки 41 000 продажби. Повече от половината продажби на Auris са хибридни.

При премиум бранда Lexus, хибридните продажби са се увеличили с 24%, достигайки 41 000 броя. Lexus Hybrid Drive автомобилите представляват 64% от всички продадени на континента, достигайки 96% в Западна Европа.

„С очаквания старт на продажбите на новото поколение Prius и новия RAV4 Hybrid, необратимия процес към увеличаване на хибридните продажби в Европа ще продължи и през 2016,“ заяви ван Зил. „Планираме да реализираме повече от 400 000 броя до 2020,“ добави той.

Общи продажби за 2015

Общите продажби на автомобили Toyota и Lexus са 874 000 броя за 2015 (-1.5%).

Продажбите на TME се влияят от два основни фактора през изминалата година:

•    устойчив растеж в Западна Европа (+7%) и Централна Европа (+18%)
•    спад на продажбите в Източна Европа (Русия, Казахстан, Украйна и Кавказкия регион) в съотвествие със силния спад на пазара (-36%)

Пазарният дял на групата се запазва 4,6%.

„Пазарните резултати за 2015 са в съотвествие с нашите очаквания,“ заяви ван Зил. „Още в самото начало знаехме, че след спада на рублата, 2015 няма да бъде лесна, но успяхме да задържим пазарния дял в Източна Европа и същевременно увеличихме продажбите си в останалата част на континента с 9,5%. Особено се гордеем с отличните продажби на хибридни модели и абсолютния рекорд по продажби на премиум бранда Lexus в Европа.“
Силно представяне на моделите, произведени в Европа

Продажбите на произведените в Европа модели на Toyota са се увеличили с 27 000 (+5%) броя и вече представляват 71% от общите продажби (+6% спрямо предходната година).

Новото AYGO достигна 89 000 броя, увеличение с 26% спрямо 2014, продължавайки силното си представяне и през втората година от премиерата на новото поколение. Наскоро обновения Yaris увеличи продажбите си с 11% до 201 000 броя. Новите Auris и Avensis, които претърпяха фейслифт през 2015, бяха приети отлично, като Auris реализира 142 000 продажби (стабилни, при намаляващ сегмент), а Avensis 35,000 (+17%).
През 2016 премиера ще направят: новият Prius; RAV4 Hybrid; новият Hilux и новият PROACE.


Lexus с най-силното си представяне в Европа

Lexus постигна най-добрите в историята си резултати в Европа през 2015. Продажбите на марката се увеличиха с 20% спрямо миналата година, достигайки 64 000 автомобила.

„Сериозен ръст в продажбите бе отбелязан в Западна Европа, ръст имаше и в Източна, въпреки големия спад на пазара,“ каза ван Зил. „Очакваме силното представяне през 2015 да продължи и в 2016 с нов рекорд и в съотвествие с плановете за 100 000 реализирани автомобила през 2020,“ добави той.
Lexus увеличи продажбите си в Западна Европа с 31%, в Централна Европа с 50% и с 1% в Източна Европа, въпреки усложнената ситуация в региона. Пазарният дял е 1.2% (+0.2%) в Западна, 3.6% (+0.8%) в Централна и рекордните 12,2% (+3%) в Източна Европа в сравнение с предходната година.

С гама от 9 различни модела, покриваща основните премиум сегменти, NX се превърна в бестселър с 28 000 продажби, 61% от които са хибриди. Новият RX, който току-що излезе на пазара, ще донесе значителен ръст в продажбите през 2016.
„Независимо колко са добри, резултатите за продажби остават резултати за продажби,“ заяви ван Зил. „Това, което е най-важното за нас, в Европа, е да продължим да развиваме нашите брандове и бизнес по устойчив и стабилен начин, с печалба. И ние правим точно това, чрез осигуряването на всеки път по-добри автомобили Toyota и Lexus с всеки път по-добри услуги за нашите клиенти.“
 
 (1) Toyota Motor Europe отговаря за всички Западно, Централно и Източно Европейски държави, включително Турция и Русия, както и Израел и няколко други Централноазиатски пазара (Армения, Азербайджан, Грузия, Казахстан, Таджикистан, Туркменистан и Узбекистан).

Коментари
comments powered by Disqus