Компанията отчита новите регистрации в региона, като постига пазарен дял от 5,2%
С предлагани 19 различни модела и три основни нови модела, чиито продажби започнаха в Европа през първото тримесечие, хибридните електрическите автомобили [HEV] движат силното представяне на Toyota Motor Europe (TME) между месеците януари и март 2019 г.
Компанията отчита продажби за тримесечието от 279 000 единици в региона, като регистрира пазарен дял от 5.2%.
„Въпреки по-слабия пазар в Европа и отложената премиера на три нови модела, продажбите на Toyota и Lexus остават стабилни през първото тримесечие, благодарение на силното търсене на нашите хибридни модели,“ каза изпълнителният вицепрезидент на TME Мат Харисън. „С успешното пускане на три важни нови модела през първото тримесечие сме уверени, че разполагаме с продуктовата сила да надминем пазара в оставащата част от годината. Разполагайки със силна банка от клиентски поръчки, съм убеден, че ще постигнем, като минимум, общите ни годишни цели за продажба от 1 065 000 единици.“
Клиентите реагират много позитивно на новите Corolla Хечбек and Touring Sports. И двата модела дават началото на двойната хибридна стратегия на 2
Toyota с наличността на две хибридни електрически задвижвания: 1,8 л (122 к.с.) и 2,0 л (180 к.с.), които формират комбиниран хибриден микс от 95%.
Corolla Sedan, фаворит в Източна Европа, Турция и Израел, сега за пръв път е налична с хибридно задвижване, което представя 60% от продажбите на новия модел.
Търсенето на новия RAV4 също е много силно, както и за новия премиум кросоувър Lexus UX, чиито продажби тъкмо стартираха, с хибриден електрически микс от 89% и, респективно, 87%.
Други модели като Toyota C-HR хибрид и Yaris хибрид, които постигат рекордни продажби, също подкрепят силното представяне на хибридните електрически автомобили.
Делът от продажбите на хибридни електрически автомобили на TME остават 51% в цяла Европа и 61% в Западна Европа само.
Акценти за TME за първото тримесечие на 2019 г.:
Общо продажби: 278 800 (-0,5% спрямо предх. год.)
Пазарен дял: 5.2% (+0,2% спрямо предх. год)
Общи хибридни продажби: 143 300 (+14% спрямо предх. год)
Хибриден микс: Западна Европа: 61% - Източна Европа*: 24% - Общо: 51%
Акценти за Toyota за първото тримесечие на 2019 г.:
Продажби на Toyota: 260 400 (+0% спрямо предх. г.)
Най-продавани: Yaris Range (69 800); Toyota C-HR Range (41 700); Corolla Range (40100)
Най-голямо увеличение: Mirai (+124%); Camry Range (+38%); PROACE Range (+19%) 3
Най-продавани хибриди: Yaris Hybrid (38,400); Toyota C-HR Hybrid (37 100); Corolla Range (27 100)
Общо хибридни продажби: 130 300 (+15% спрямо предх. год)
Хибриден микс: Западна Европа: 59% - Източна Европа*: 25% - Общо: 50%
Акценти за Lexus за първото тримесечие на 2019 г.:
Общо продажби Lexus: 18 400 (-1% спрямо предх. г.)
Най-продавани: NX Range (6400); RX Range (4100); CT 200h (1900)
Най-голямо увеличение: UX range (нов); ES range (+352%); RX range (+6%)
Най-продавани хибриди: NX Hybrid (5,100); RX Hybrid (2,100); CT200h (1,900);
Общо хибридни продажби: 13 000 (+5% спрямо предх. год)
Хибриден микс: Западна Европа: 99% - Източна Европа*: 12% - Общо: 71%