Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota надхвърля границата от 1 млн. продажби

13.01.2020 14:32
Toyota надхвърля границата от 1 млн. продажби

Общият пазарен дял за групата бележи ръст от 5,3% на фона на стабилна тенденция

Toyota Motor Europe отчете днес своите продажби за 2019 г., възлизащи на общо 1 089 422 автомобила Toyota и Lexus - увеличение с 5,2% спрямо същия резултат за 2018 г. Общият пазарен дял за групата бележи ръст в размер на 5,3% на фона на стабилна обща тенденция на развитие без покачване на продажбите на европейския автомобилен пазар през изминалата година. Toyota и Lexus бележат продажби в обем на над 550 000 хибридни електрически автомобила, представляващи 52% от общия обем на продажбите, а гамата от пълнохибридни електрически модели на двете марки включва общо 20 модела и е най-широката по рода си в индустрията.

Общо седемте премиери на нови модели при двете марки през 2019 г. също осигуряват допълнителен импулс за растеж на годишна база. Със своите продажби в обем на 1 002 216 единици, Toyota реализира над един милион превозни средства за първи път от 2008 г. насам, постигайки ръст в размер на 4,5% в сравнение с 2018 г. В основния C-сегмент Toyota лансира на пазара всички нови версии на Corolla хечбек и Touring Sports с хибридно задвижване (1,8 л със 122 к.с. и 2,0 л и мощност 180 к.с.) и за първи път хибрид с удължен автономен пробег при новата Corolla седан. Пазарната премиера на новия RAV4 получи отличен прием сред клиентите и в момента се радва на търсене, което надхвърля възможностите за доставка. Сред останалите пазарни премиери бяха дебютът на хибридна версия на Camry за пазарите в Западна Европа и завръщането на GR Supra.

Общите продажби на Lexus през 2019 г. бележат ръст от 14,5%, достигайки рекордните 87 206 автомобила, регистрирайки шеста поредна година на растеж с удвояване на продажбите в сравнение с тези през 2013 г. Трайният ръст през 2019 г. е стимулиран от пазарната премиера на новия премиум компактен кросоувър Lexus UX, новия седан Lexus ES и обновената версия на Lexus RX. В микса на продажбите на марката Lexus в Западна Европа вече преобладават почти изключително хибридни модели с дял от 96%, а средният дял в общоевропейските продажби възлиза на 67%.
„Изключително сме доволни от поредното силно представяне през 2019 г., постигнато в доста несигурни пазарни условия. Устойчивият ръст, демонстриран от Toyota и Lexus през този период, е свидетелство за успеха на стратегията на компанията да се съсредоточи върху нови продукти и върху разширяването на нашата гама от хибридни електрически автомобили. Благодарим на нашите клиенти за тяхното доверие и лоялност. Уверени сме, че ще успеем да запазим набраната енергия и през 2020 г. с пазарната премиера на нови седем модела, сред които и новият Yaris, както и чрез разширяване на нашата стратегия за електрификация с представянето на пазара на новите Toyota RAV4 PHEV и Lexus UX BEV“, заяви д-р Йохан ван Зил, президент и изпълнителен директор на Toyota Motor Europe.
 
Основни акценти на TME в периода януари-декември 2019 г.:

• Общ обем на продажбите: 1 089 422 (+5,2% на годишна база)
• Пазарен дял: 5,3% (+0,3 процентни пункта на годишна база)
• Общ обем на продажбите на хибридни модели: 562 040 (+17% на годишна база)
• Микс на продажбите на хибридни модели: Западна Европа 63%, Източна Eвропа* 19%, общо 52%

Основни акценти на Toyota в периода януари-декември 2019 г.:
 
• Общ обем на продажбите на Toyota: 1 002 216 (+4,5% на годишна база)
• Най-продавани модели: гамата на Yaris (224 368); гамата на Тoyota C-HR (134 442); гамата на RAV4 (139 725)
• Модели с най-голям ръст на продажбите: Mirai (+44%); Prius Plus (+41%); RAV4 (+29%); гамата на Camry(+22%)
• Най-продавани хибридни модели : Toyota C-HR Hybrid (119 507); Corolla хечбек и Touring Sports (118 715); Yaris Hybrid (109 771); RAV4 (93 792)
• Общ обем на продажбите на хибридни модели: 503 891 (+16% на годишна база)
• Микс на продажбите на хибридни модели: Западна Европа 61%, Източна Eвропа* 20%, общо 50%

Основни акценти на Lexus в периода януари-декември 2019 г.:
 
• Общ обем на продажбите на Lexus: 87 206 (+14.5% на годишна база)
• Най-продавани модели: гамата на NX (24 309); гамата на UX Range (20 943); гамата на RX (18 657)
• Модели с най-голям ръст на продажбите: гамата на UX (нов модел); гамата на ES (нов модел в Западна Европа)
• Най-продавани хибридни модели: NX Hybrid (17 391); UX Hybrid (19 056); RX Hybrid (6 948);
• Общ обем на продажбите на хибридни модели: 58 149 (+27% на годишна база)
• Микс на продажбите на хибридни модели: Западна и Централна Европа 96%, Източна Eвропа* 6%, общо 67%

Коментари
comments powered by Disqus