Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota: Объркахме стратегията!

27.04.2009 14:58

Президентът на Toyota Джон Хаует признава, че японският тим е избрал прекалено консервативна стратегия за старта в Бахрейн и е пропуснал отличен шанс да спечели първата си победа.

Тимо Глок и Ярно Трули стартираха от първа редица Гран при на Бахрейн, след като Toyota доминира тотално в квалификациите на „Сахир“. Двамата поведоха колоната при загасването на червените светлини, но за втората серия обиколки състезателните им инженери избраха по-твърдите гуми. Супер софт опцията на Bridgestone Potenza работеше много по-добре от медиум версията, което бе и причината Трули да завърши на трета позиция, а Трули – едва на седма.

„Трябваше да оборудваме и двамата пилоти с меките гуми за по-дългата серия обиколки“, коментира Хаует за Autosport. „Имахме възможност да избираме между стратегия с два или три бокса. Ако бяхме заложили на три спирания, щяхме да попаднем в трафик. Ето защо избрахме двата стопа. Притеснявахме се, че по-меките гуми вероятно няма да издържат при толкова гориво в автомобилите ни и при такива условия на пистата. Мисля, че стратегията ни беше грешна. Бяхме по-бавни с твърдите гуми и според мен това беше причината да загубим предимството, което натрупахме в началото на състезанието.“

„Но разочарованието в случая е позитивен знак. Преди три години щяхме да се радваме неистово на този резултат, а сега сме разочаровани, тъй като предусещахме победата. Това е положителен знак, а и да не забравяме, че в края на състезанието Ярно притискаше здраво Себастиан, така че темпото ни е сходно с това на Red Bull. Но да не се лъжем, в състезателни условия Brawn GP са несравнимо по-бързи. Започнахме добре сезона, но сме жадни за победа. Усещаме я, страхотен мотиватор е, така че продължаваме в същия дух.“

„Във Формула 1 трябва да дадеш всичко от себе си, да си винаги на максимума, но ако спечелим първата си победа, вероятно ще се поуспокоим и нещата ще започнат да се случват по-лесно. Мисля, че сега натискаме прекалено здраво“, обяснява Хаует. „Толкова много ни се иска да спечелим, че ставаме нервни и допускаме грешки. Взимаме консервативни решения като това в Бахрейн, а победата изисква и известен риск. Но трябва да сме доволни от отбора и от това, което сме направили до този момент. Инженерите ни конструираха много бърз автомобил, а и надеждността ни е на отлично ниво.“

Коментари
comments powered by Disqus