Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota очаква лек спад на продажбите през 2020 г.

17.12.2019 16:00
Toyota очаква лек спад на продажбите през 2020 г.

Volkswagen е най-продаваният автомобилен производител през последните пет години

Toyota Motor Corp. прогнозира продажби в размер на 10,77 млн. автомобила в световен мащаб през 2020 г., което го приближава до номер 1 на автомобилния производител Volkswagen Group.

Перспективата на Toyota, която включва автомобили, продавани от дъщерното дружество Daihatsu Motor Co. и производителя на камиони Hino Motors Ltd., показва лек ръст от приблизително 10,72 млн. единици през тази година.

Volkswagen е най-продаваният автомобилен производител през последните пет години, като през 2018 г. достави 10,83 млн. автомобила, включително своите тежкотоварни автомобили MAN и Scania. Немският автомобилен производител заяви през октомври, че очаква продажбите да бъдат малко променени през тази година.

Автомобилните производителите се борят за продажба на автомобили в трудна среда, с бърз икономически растеж в световен мащаб и търговското напрежение ги принуждава да намалят перспективите за рентабилност и да намалят повече от 80 000 работни места. В същото време те търсят нов растеж, инвестирайки в ново поколение в индустрията, насочено към електрически превозни средства, технологии за автономно управление и бизнес модели, които се движат.

Производителят на хибриди Prius и пикапи Tacoma е сред автомобилните производители, който все още показва по-добри резултати от очакваните. Въпреки това Toyota прогнозира, че през следващата година ще продаде с 4% по-малко автомобили в Япония, или 2,26 млн. бройки.

Тъй като електрическите двигатели, автономните възможности и новите услуги за мобилност променят индустрията, Toyota създава съюзи, добавяйки Suzuki Motor Corp., Mazda Motor Corp. и Subaru Corp. чрез партньорства и дялови участия.

Алиансите стават все по-критични в глобалната автомобилна индустрия, тъй като производителите се стремят да обединят ресурси и да спестят разходи. Ford си партнира с Volkswagen, докато Honda Motor Co. и General Motors работят заедно.

Коментари
comments powered by Disqus