Две трети от японците не вярват, че страната може да осигури безопасното домакинство
Toyota Motor, генералният спонсор на Олимпийските игри в Токио, няма да излъчва телевизионни реклами с олимпийски игри, съобщава вестник Yomiuri Shinbun, позовавайки се на изпълнителния директор на компанията.
"Олимпиадата се превърна в събитие, за което няма разбиране в обществото", каза ръководителят (превод на Reuters). Йомиури Шимбун също отбеляза, че изпълнителният директор на Toyota Акио Тойода ще пропусне церемонията по откриването на игрите.
Олимпийските игри в Токио ще се проведат от 23 юли до 8 август. Рейтингът на министерския съвет на Йошихиде Суги, според анкета на вестник Asahi Shimbun, на фона на пандемията от коронавирус и игрите, е спаднал до най-ниското си ниво от септември 2020 г. Две трети от жителите не вярват, че Япония може да осигури безопасното домакинство на Олимпийските игри.