Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota отново подари победата на Porsche

18.06.2017 17:12 1
1
5921166187
Toyota отново подари победата на Porsche

И трите автомобила на японците напуснаха борбата след десетия час

Porsche спечели за 19-и път победата в „24-те часа на Льо Ман” след куп обрати, които на финала изведоха Брендън Хартли, Тимо Бернхард и Ърл Бамбър до първото място. Повреда в мотор/генератора на предната ос коства 20 обиколки на тримата съотборници още в четвъртия час от състезанието, но прототипите в LMP1 отпадаха буквално един след друг на жегата в Льо Ман и им отвориха пътя към успеха.

Първоначално състезанието изглеждаше повече от обещаващо за Toyota. Камуи Кобаяши, Майк Конуей и Стефан Саразен (Toyota 7) диктуваха темпото, а Себастиен Буеми, Антъни Дейвидсън и Казуки Накаджима (Toyota 8) спореха с Андре Лотерер, Нийл Яни и Ник Танди (Porsche 1) за второто място.

По време на осмия час от състезанието обаче Буеми пое към бокса с проблем в спирачките, който бе провокиран от повреда в хибридната система. Проклятието на Toyota продължи в десетия час, когато Камуи Кобаяши остана без съединител и така и не можа да се добере до боксовете.

И когато изглеждаше, че няма как да стане по-зле, и третият автомобил на японците развя белия флаг, след като Нико Лапиер бе ударен от прототипа на Manor Oreca 25 в LMP2 категорията, когато Симон Трумер бе зад волана. Единствено Toyota 8 оцеля след жестоките драми в първите осем часа, но изоставането бе толкова голямо, че Дейвидсън, Буеми и Накаджима продължиха да карат единствено заради точките в WEC.

Porsche 1 оглави класирането и натрупа над десет обиколки преднина в челото. Победата бе единствено въпрос на време, но четири часа преди края и Андре Лотерер паркира своя автомобил заради ниско налягане на маслото. Проблемите на всички прототипи в LMP1 изненадващо изведоха Jackie Chan DC Racing Oreca 38, който се състезаваше в LMP2, на първата позиция в генералното класиране. Неизбежното обаче се случи 1:07 часа преди края на състезанието, когато Porsche 2 навакса огромния пасив и остави Оливър Джарвис, Тома Лоран и Хо-Пин Тунг на втора позиция. 

Заради драмите в LMP1 подиума допълниха пилотите на Rebellion Oreca 13 в LMP2 Нелсиньо Пикет, Дейвид Хайнемайер Хансон и Матиас Беш, което е прецедент в историята на „24-те часа на Льо Ман”. Toyota 8 остана едва на девето място в генералното класиране.

Бруталната битка за победата в GTE Pro се реши в последната обиколка, когато Джони Адам (Aston Martin 97) изпревари Джордан Тейлър (Chevrolet Corvette 63). Тейлър спука гума на финала и не само че изгуби първото място, но и подари втората позиция на Хари Тинкнел и Ford 67. JMW Ferrari спечели победата в аматьорския GTE клас. Пълните резултати от надпреварата може да видите тук.

Коментари

Ozzy
Никой нищо не подарява.Глупости на търкалета.Победата се печели.

comments powered by Disqus