Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota подготвя нов компактен кросоувър

06.12.2017 11:18
Toyota подготвя нов компактен кросоувър

Новият автомобил трябва да се появи в рамките на следващите две или три години

Японската компания Toyota подготвя нов компактен кросоувър, пише Motor Authority, като се позовава на главния изпълнителен директор на Toyota Motor North America Джак Холис.

"Положението е подобно на 90-те години, когато можехме да произвеждаме няколко модела в един и същ клас, ако тези автомобили бяха достатъчно различни", посочи Джак Холис.

Топ мениджърът каза, че новият кросоувър Toyota трябва да се появи в рамките на две или три следващи години. Предвиждат новият модел да бъде построен върху платформата TNGA, оборудван с четирицилиндров двигател и позициониран в класа на Toyota C-HR.

Коментари
comments powered by Disqus