Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota представи нов водороден седан

16.01.2020 12:27

Второто поколение на водородния Toyota Mirai излиза на пазара преди края на тази година

Toyota представи серийната версия на водородния седан Mirai от второ поколение, чието име на японски означава „бъдещето“. Автомобилът бе показан пред публиката на специално събитие в Амстердам. Европейските продажби на новия модел трябва да започнат преди края на тази година. Също така автомобилът ще се предлага в САЩ и Япония.

Водородният седан е построен върху платформата TNGA. Дължината на седана е 4935 мм, а широчината - 1885 мм. Колесната база Mirai е 2920 мм. Петместният автомобил получава необичайна радиаторна решетка и 20-цолови джанти. В салона на новия модел са инсталирани цифрово табло, камера за обратно виждане, 12,3-инчов дисплей на мултимедийната система.

Седанът със задно задвижване е оборудван с три резервоара за водород. Поради увеличаването на обема си, автомобилът може да измине с 30% повече от предшественика си, без дозареждане. Други технически характеристики на автомобила се пазят в тайна.

Сумарната мощност на задвижващата система с горивни клетки на предишния Mirai е 155 к.с. До първите 100 км/ч седанът се ускорява за 9 сек. Автономният пробег на Mirai е 483 км, а времето за зареждане на автомобила не надвишава три минути.

Toyota също планира да създаде водородни камиони. Програмата за разработване на екологични камиони е наречена Project Portal. Компанията проектира и пътнически автобуси със задвижване на горивни клетки.

Коментари
comments powered by Disqus