Microsoft е водещият спонсор на японците
Toyota Gazoo Racing показа за първи път новата WRC версия на Yaris по време на автосалона в Париж. Най-голямата изненада по време на премиерата бе появата на Microsoft като основен спонсор на тима. Дългогодишният партньор Panasonic също се откроява на бяло-червената цветова схема, както и логото на DMG Mori – немският производител на CNC техника, който спонсорира Porsche в WEC.
Microsoft ще отговаря за три основни задачи. Първата е свързана изцяло със спортния аспект от участието на Toyota във WRC – подготовка на платформа за анализ на данните от автомобила. Втората цел на компанията е да предостави на членовете на тима клауд система, посредством която те да споделят помежду си цялата налична информация. Последната задача на Microsoft е да подобри комуникацията с феновете.
Ръководителят на програмата Томи Макинен направи и първите официални километри за Yaris WRC на демонстрационната отсечка в Париж. Развитието по автомобила, който ще дебютира в Монте Карло догодина, обаче далеч не е приключило.
Не е приключил и процесът по избор на пилоти. Засега единствената потвърдена информация е, че настоящият пилот на Skoda Есапека Лапи е преговарял с Томи Макинен. Дори и Тиери Нювил е спряган за отбора на Томи Макинен, ако Hyundai се откаже от услугите му края на настоящия сезон.