Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota преследва рекорда на Северната дъга

23.08.2019 10:29
Toyota преследва рекорда на Северната дъга

Toyota TS050 Hybrid може да подобри постижението, поставено през юни 2018 г.

Макар да се смята, че са изключително силни, рекордите за обиколка на Северната дъга на пистата Нюрбургринг за всички времена, записани от Porsche през 2018 г., могат да бъдат „предизвикани“ от основния конкурент Toyota.

Японският производител наистина би могъл да подобри този рекорд с развитието на своя прототип TS050 Hybrid LMP1, който в момента участва в Световното първенство по издръжливост (WEC).

Това сподели мениджърът на Toyota Gazoo Racing Роб Льопен пред журналисти. Льопен заяви, че оптимизирана версия (за немската писта) Toyota TS050 Hybrid ще може да подобри рекорда на Северната дъга, поставен през юни 2018 г. от Тимо Бернхард и Porsche 919 Hybrid Evo, с време 5 мин 19 сек и 546 хилядни.

"Бих искал да опитам това. Ще бъде забавно", каза Льопен. „Мисля, че автомобилът е по-бърз от Porsche на Северната дъга. Въпреки това се нуждам от програма и бюджет за изпълнение на този проект, а в момента нямаме нито едно, нито другото".

Hybrid Toyota TS050 Hybrid ще се оттегли в края на предстоящия сезон на WEC, което ще съвпадне с приключването на клас LMP1 и с представянето на Hypercars. Тогава Toyota може да даде шанс на проекта си, който, ако успее, ще постигне абсолютен рекорд на Северната дъга и ще бъде подобрен за втори път само за няколко месеца, докато 37 години бяха необходими, за да бъдат детронирани Стефан Белоф и неговият Porsche 956 ,

Коментари
comments powered by Disqus