Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Prius Plug-in Hybrid: Икономика

29.02.2012 14:18

Разходната норма на Prius Plug-in Hybrid ще бъде малко над два литра, обещават японците. Той ще присъства на щанда на Toyota в Женева успоредно с прототипа FT-Bh.

Тежащият 1420 автомобил отново използва 1,8-литровия бензинов (99 к.с.) двигател на Toyota като основен и спомагателния електромотор (82 к.с.), които гарантират комбинирана мощност от 136 к.с. и ускорение от 0 до 100 км/ч за 10,7 секунди. Максималната скорост пък достига 180 км/ч.

Важна в случая обаче е литиево-йонната батерия с капацитет от 4,4 кВт/ч, която позволява на хибридния автомобил да изминава до 25 км изцяло в електрически режим. Когато зарядът и стигне до заложения минимум, Prius Plug-in Hybrid превключва на HV режим и функционира като класически хибрид.

Тази последователност позволява на японците да сведат средния разход до 2,1 литра, а емисиите CO2 – до 49 г/км при заредена предварително батерия. В HV режима Prius Plug-in Hybrid се нуждае от 3,7 литра за 100 км пробег и отделя 85 г/км CO2.

Новият модел на Toyota се зарежда директно от електрическата мрежа и то само за 90 минути, което е рекордно постижение за сегмента. Същевременно новата плъгин технология не се отразява по никакъв начин на пространството в салона, както и на багажното отделение, което побира 443 литра.

Продажбите на новия модел в Европа започват това лято.

Коментари
comments powered by Disqus