Отвън моделът се отличава с радиаторната решетка и броните с лъскави черни детайли
Има три неща, които трябва да знаем за версията Prime: тя е най-мощната (306 к.с.), най-бързата (до 96,5 км/ч за 5,8 с) и най-икономичната (2,6 л/100 км) на кросоувъра RAV4 в историята на модела. Тя е в състояние да измине 63 км само на ток и след това да се дозареди от домакински контакт. Продажбите в САЩ ще започнат през лятото на 2020 г.
Отвън Prime се отличава с оформлението на радиаторната решетка и броните с лъскави черни детайли, както и в дизайна на 18-цолови алуминиеви джанти. Всъдеходът ще се предлага само в две скъпи нива на изпълнение: новото SE и известното XSE. Цветът Supersonic Red (на снимката) е нов.
Японците казват, че нито интериорът, нито багажникът са пострадали от батерията под пода. Между другото, хибридът Prius Prime споделя с RAV4 не само префикса в името, но и отоплителната, вентилационната и климатичната система.
В салона на Prime няма нищо ново - просто нивото на оборудването е близо до максимума: тапицерия от синтетична кожа SofTex с червени шевове, отопление и вентилация на седалките, медиен център с деветинчов дисплей, панорамен покрив и т.н.
В задвижващата система по цикъла Аткинсън работи 2.5-литров четирицилиндров атмосферен двигател, който генерира обичайните 178 к.с. Въпреки това, мощността на електродвигателите отпред и отзад е увеличена, което осигурява скок от 222 на 306 к.с. Капацитетът на литиево-йонната батерия е увеличен, окачването е спортно, двойното предаване Electric AWD остава на разположение. Комплексът за безопасност Toyota Safety Sense 2.0 е „в базата данни“. Може да се ориентирате в цената: най-скъпият RAV4 Hybrid сега струва 36 630 долара.