Японският концерн иска още до края на 2007 година да открие 100 нови търговски представителства в Китайската Народна Република.
По настоящем в Китай Toyota оперира с дилърска мрежа от 400 представителства. Японците обаче са си поставили още по-амбициозна цел – до края на годината те искат да достигнат бройката 500. Плановете на Toyota продължават с мисълта до 2010 в Китай да бъдат продавани половин милион превозни средства годишно.
КНР е междувременно втория по значимост пазар за Toyota след САЩ. След като през 2006-а японският производител успя да осъществи 308 000 продажби в Китай, за тази година са предвидени 450 000 автомобила. До момента обаче Toyota сериозно изостава, тъй като за първите седем месеца са били продадени само 212 000 броя. Именно тук на помощ трябва да се притекат стоте нови дилъра на компанията.