Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota ще произвежда GR Corolla в ограничен тираж, продажбите в Европа са под въпрос

15.04.2022 12:04

За първата година от производството е предвидена направата на едва 8600 бройки

След впечатляващия GR Yaris, Toyota зарадва феновете на спортните машини и с представянето на изключително агресивната като характер GR Corolla. Атлетичната визия на автомобила включва разширени с 20 мм отпред и с 30 мм отзад калници, спортна изпускателна система с три накрайника, агресивно оформени брони, големи въздуховоди, специални 18-цолови колела, спойлери и още редица спортни атрибути.

От Gazoo Racing са се погрижили и за сериозна техника под ламарините - автомобилът се задвижва от 1,6-литров трицилиндров турбодвигател с 304 конски сили и 370 нютонметра, а двойното предаване с ламелен съединител предава гъвкаво тягата между двата моста, като съотношението между предните и задните колела може да бъде променяно в позиции 60:40, 50:50 и 30:70.

Има обаче и една никак не радостна новина за европейските кандидат-купувачи на този интересен японски спортист - от компанията все още обмислят дали изобщо да пускат модела в Европа. Toyota вече са взели решението да произвеждат автомобила в изкуствено ограничени тиражи, което допълнително ще засили търсенето и неимоверно ще вдигне цените на вторичния пазар и ще превърне GR Corolla в търсен обект за колекционерите. Според това кога ще навлязат нормите за нива на вредните емисии Euro 7, японците ще решат дали въобще да пускат модела в Европа. Засега е ясно, че за първата година от производството ще бъдат направени 8600 автомобила от специалната серия, 6600 от които са резервирани за американските клиенти на марката.

Коментари
comments powered by Disqus