Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota спечели четвърти пореден пол в Льо Ман

18.09.2020 14:27
Toyota спечели четвърти пореден пол в Льо Ман

Камуи Кобаяши остана само на крачка от собствения си рекорд от 2017 година

Toyota 7 ще стартира от полпозишън 88-ото издание на „24-те часа на Льо Ман“, след като Камуи Кобаяши спря хронометрите на 3:15.267 минути при втората си бърза обиколка. Във финалната фаза от квалификацията на пистата „Сарт“ участваха 23 автомобила заради новата хиперпол система, която организаторите въведоха за тазгодишното издание от надпреварата.

Най-бързите шест автомобила във всяка една от категориите (пет в LMP1 заради оттеглянето на Ginetta) взеха участие в половинчасовата сесия, която очаквано бе спечелена от Toyota. Rebellion обаче остана само на крачка от заводския тим на японците и показа, че може да бъде фактор в предстоящата надпревара.

Кобаяши излезе начело още с първата си бърза обиколка - 3:15.920, но Густаво Менезес (Rebellion 1) изненадващо го прескочи с 3:15.822, което е и най-силният резултат в историята на „Сарт“ за нехибриден прототип. Отговорът на японеца бе мигновен и при следващия опит той си върна първото място с 3:15.267.

Екипажите разполагаха с по два комплекта нови гуми специално за хиперпол сесията, което даде още една възможност за Кобаяши да подобри рекорда си от 2017 г. И японецът беше само на крачка от това да го направи след два лилави сектора. И точно когато всички очакваха новата най-бърза обиколка на „Сарт“, рейс контролът анулира предсрочно постижението на Кобаяши, като причината бе неспазване на ограниченията на пистата.

Въпреки драмата на финала Кобаяши осигури полпозишъна за Toyota 7 (Кобаяши, Конуей и Лопес), докато съотборниците им в Toyota 8 Накаджима, Буеми и Хартли завършиха с трети резултат. Вторият автомобил на Rebellion (Дюма, Бертон и Делетрас) и By Kolles (Дилман, Шпенглер и Уеб) допълниха челната петица.

В LMP2 United Autosport 22 очаквано спечели пола благодарение на феноменалната обиколка на Пол ди Реста, а Porsche 91 с Джими Бруни ще потегли от първа позиция в професионалната GT категория. Ком Ледогар с Ferrari 61 на Luzich Racing бе най-бърз в GTE Am.

Стартът на 88-ото издание на „24-те часа на Льо Ман“ ще бъде даден в събота в 15:30 българско време, като цялата надпревара ще се излъчва в ефира на Eurosport.

Коментари
comments powered by Disqus