Никой обаче не знае дали това ще е пълно представяне или поредна камуфлажна версия
От Toyota потвърдиха че напълно новото поколение А90 на Supra ще направи своя публичен дебют на прословутия Goodwood Festival of Speed по-късно през този месец. Все още не се знае дали това ще бъде статично или динамично представяне. Според главния инженер на модела Тетсуи Тада задвижването ще включва шестцилиндров двигател с турбопълнене и задно предаване. Според споразумение между Toyota и BMW германците ще осигурят задвижването на автомобила, а BMW ще получи готова платформа за своя спортен Z4. Според съобщения на двете фирми и двата модела са били визуализирани предварително преди да стане ясно кой с какво точно ще участва в конструирането на модела. Според Тада общите части в двата модела ще са много по-малко от очакваното, но дори и те ще бъдат с различни настройки. Въпреки че прототипът показан на автомобилното изложение в Женева и наречен GR Supra Racing Concept е с автоматична трансмисия се обсъжда и вариант с механична – стига клиентите наистина да я искат. Като стар познайник и търсен от любителите на тунинга модел от японската компания от Toyota смятат че и новата Supra ще стане обект на подобни желания. Отделен е въпросът до каква степен използваният двигател B58 на BMW е подходящ за подобни екстремуми на които бе подложен предшественика.
Supra ще замени Camry в някои от американските пистови серии. Серийният модел се очаква да бъде с трилитров редови шестцилиндров мотор с мощност от 330 к.с. и въртящ момент от 450 Нм, които при функция овърбууст ще достигат 500. Теглото на модела с дължина от 4,38, широчина 1,86 м и височина от 1,29 м ще е под 1500 кг.