Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota TS040: 1000 к.с. и четири задвижващи колела

27.03.2014 16:24

Toyota представи новия прототип, с който ще участва в "24-те часа на Льо Ман" и Световния маратонски шампионат. Максималната мощност на автомобила е приблизително 1000 к.с.

Мащабните промени в правилника през настоящата година се отнасят както за Формула 1, така и за Световния маратонски шампионат. През новия сезон автомобилите, които ще участват в "24-те часа на Льо Ман", трябва да са с 25% по-икономични и с 45 кг по-леки от предшествениците си. Въпреки това максималната мощност на TS040 е значително по-висока от тази на TS030.

Това е възможно благодарение на новата хибридна система на Toyota, която вече задвижва и четирите колела. Denso отново отговаря за задния мост, където принципната схема е аналогична с тази, използвана от TS030. Предните две колела на японския прототип обаче вече също са задвижващи. За този модул Toyota разчита на AISIN AW, а суперкондензаторите отново са производство на NISSHINBO. Максималното количество енергия, което новата хибридна система на TS040 може да отделя в рамките на една обиколка на пистата "Сарт" в Льо Ман, е 6 мегаджаула. Пиковата мощност пък достига 480 к.с.

Двигателят с вътрешно горене е познатият 3,7-литров бензинов V8 с атмосферно пълнене. Той генерира 520 к.с., което означава, че комбинираната мощност на новия прототип достига уникалните за шампионат, регулиран от ФИА, 1000 к.с.

Шасито също е ново, но е еволюция на миналогодишното, признават от Toyota. Новият правилник е причината то да бъде с 10 сантиметра по-тясно от това на TS030.

TS040 има зад гърба си 12 тестови дена и близо 18 000 километра. Първото официално състезание за новия автомобил е "6-те часа на Силвърстоун" на 20 април.

Коментари
comments powered by Disqus