Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Tundra Capstone (2022): Лукс, който чупи рекорди

18.01.2022 11:11

Новата върхова версия на пикапа Tundra изкушава с 443 к.с., V6 и хибридна система

Toyota постави короната на Tundra: Гигантският пикап, наскоро представен в напълно новото трето поколение, получи нов, суперизискан топвариант, наречен Capstone.

В основата на Toyota Tundra Capstone е версията с двойна дълга кабина "Crew Max" и къса товарна площ с обща дължина 5,93 метра и междуосие 3,7 метра. Отвън се разпознава по специалната хромирана радиаторна решетка, а с 22-цоловите си джанти стои на най-големите колела, които Toyota е предлагала за Tundra досега. Изобилие от хромирани части и допълнителни елементи, боядисани в цвета на автомобила, формират визуалното внушение, докато електрическите удължаващи се стъпенки улесняват качването в големия „трък“.

Toyota Tundra Capstone с хибриден V6

В техническо отношение Tundra Capstone разчита на битурбо V6 с хибридна подкрепа, повишаваща мощността му до 443 к.с. (DIN) и 790 нютонметра въртящ момент за яко теглене (до 4,7 тона прикачен товар). Tundra Capstone има регулируемо по височина въздушно окачване на задния мост.

Ексклузивно за Tundra Capstone се предлага интериор с полуанилинова бяла кожа и климатизирани седалки. Само за този модел е и акустичното стъкло, проектирано да намали значително вътрешния шум. Декоративните елементи на централната конзола и арматурното табло са изработени от тъмен орех; светещото лого Capstone също е един от специалните детайли на този модел. Големият панорамен стъклен покрив е сериен.

Toyota все още не е обявила нито цена за новата Tundra Capstone, нито дата за поява на пазара. Въпреки това може да се очаква цена от около 65 000 долара. Между другото, Tundra започва от 35 950 долара за версията SR, което в момента се равнява на около 31 560 евро.

Заключение

Capstone е английската дума за така наречения ключов камък, който се вмъква като горен елемент в свод или тухлена арка. Така и новият модел Tundra със същото име бележи кулминацията на серията. С ол инклузив оборудване и специални, ексклузивни детайли, като интериора от бяла кожа, Tundra Capstone в бъдеще също ще привлича клиенти, специално ориентирани към лукса. Нейното V6 хибридно задвижване е необичайно за голям американски пикап.

 

Текст: Торстен Зайбт
Снимки: Тойота

Коментари
comments powered by Disqus