Мъникът става конкурент на VW Polo GTI, Ford Fiesta ST и Peugeot 208 GTi
Субкомпактният Toyota Yaris получава малък фейслифт и в бъдеще ще се предлага като мощна спортна версия. Тя е издънка на модела WRC и се нарича Yaris GRMN. Заедно с това залага на 1,8-литров турбо двигател.
Новият топ модел ще обогати серията на компактните автомобили с мощен двигател и динамичен дизайн. Спортният Yaris, който стъпва само с три врати, за пръв път се появи на бял свят на рали Монте Карло, заедно с модела WRC. След това ще дебютира през март на автомобилното изложение в Женева заедно с обновеното издание на цивилния Yaris. Името Yaris GRMN е абревиатура на Gazoo Racing Masters of Nürburgring.
Yaris с над 210 к.с.
Toyota обнови своя мъник с нови престилки, нови странични прагове, както и заден спойлер. Спортното излъчване се допълва от олекотени джанти, както и цветовете на Toyota Motorsport. Междувременно изтече информация за задвижването. Toyota Yaris GRMN ще се задвижва от 1,8-литров четирицилиндров турбо двигател. Само за информация: рали автомобилите са с 1,6-литрови четирицилиндрови турбо. Агрегатът на най-мощния Yaris ще генерира над 210 конски сили. Така, мъникът става конкурент на VW Polo GTI, Ford Fiesta ST и Peugeot 208 GTi.
Както мощната версия, така и нормалната Yaris ще получат малък фейслифт и модифициран интериор. Освен това цивилните версии са обновени с нов преден спойлер, опционални LED дневни светлини и нови светодиодни стоп светлини. Нови са и предната и задната престилки, ново конфигурирани олекотени джанти и нови уширения на калниците. Дори и задният капак е леко модифициран. Вътре има нови въздушни отвори, нов TFT кокпит дисплей и нови тапицерии на седалките. Нов е също така и сензорният екран на арматурното табло. Системата за безопасност Toyota Safety Sense включва аварийна спирачка , асистент за дълги светлини, асистент за поддържане лентата на движение, разпознаване на пътните знаци, неразделна част от оборудването на всички серийни модели Yaris. Богата цветна палитра може да се комбинира и с черен покрив.
От страна на задвижването, 1,33-литровият агрегат е заменен в цивилния Yaris с нов 1,5-литров четирицилиндров атмосферен. Мощността скача до 111 к.с. и 136 Нм. С тази си мощност той спринтира от нула до 100 км/ч само за 11 секунди. Разходът е паднал с 12%. Хибридната задвижваща система си остава, но в много отношения е оптимизирана.