Третата генерация на Yaris ще има среден разход от 3,8 литра за 100 километра пробег. Моделът ще се предлага с три двигателя.
Yaris ще получи изцяло нова визия, която е съобразена не само с модерната стилистика на марката, но и оптималната аеродинамична конфигурация. Благодарения на нея коефициентът на челно съпротивление е сведен до 0,285, което в комбинация със старт/стоп системата, която въвежда двигателя в работен режим за 0,35 секунди, позволява среден разход от 3,8 литра за 100 километра пробег.
Новият модел ще се предлага с три двигателя – еднолитров с 69 к.с., 1,3-литров с 95 к.с. и 1,5-литров със 108 к.с. За съжаление японците не са особено словоохотливи по отношение на моторите, тъй като споменават единствено, че 1,3-литровият вариант ще получи Dual VVT-i системата за променливо газоразпределение на Toyota. Стандартно Yaris ще е оборудван с безстепенна автоматична трансмисия, но ще има възможност и за поръчка с петстепенна механична.
Дължината на Yaris ще достигне 3885 мм, което прави възможно междуосието да бъде увеличено с 50 мм. Багажното отделение, което е разделено на две части, също ще се възползва от акселерацията в класа. Друг интересен факт около модела е, че челното стъкло ще има UV филтър. В интериора пък ще откриете по-удобни седалки, висококачествени материали (това ще го повярваме едва когато видим на живо модела) и опции от по-горните класове като например HDD навигацията.