Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Yaris: Грижа за модела

21.03.2015 08:28

Toyota подложиха Yaris на основно освежаване

Новото оформление на предната част на Toyota Yaris е получило характерната X-форма, която вече се превърна в запазена марка на мъника Aygo – модификациите във вътрешността обаче са не по-малко сериозни. Основната цел на японците е била да създадат по-добро усещане за качество чрез използването на по-добри материали – разумно решение предвид факта, че в това отношение Yaris определено не се числеше към отличниците в своя сегмент.

По-рафиниран интериор

Според твърденията на японската компания, Toyota Yaris е получил общо 1000 напълно наново разработени компонента. Разбира се, ние не сме ги броили един по един за да докажем дали са точно толкова, но резултатът специално в интериора е налице – пластмасите изглеждат по-добре, меките повърхности са значително повече, добавени са нови декоративни елементи, вентилационните отвори са изцяло нови, централната конзола е повдигната нагоре с 23 милиметра, скоростният лост е скъсен, мултимедийната система също е усъвършенствана.

Занапред дългият 3,95 метра Toyota Yaris ще бъде екипиран с новото поколение на мултимедийната система на марката – Touch2, която може да се похвали със значително подобрен тъчскрийн и поддържа Mirror-Link. По желание от страна на клиента системата може да бъде оборудвана също с модерна навигация и достъп до Интернет.
От Toyota са положили сериозни усилия и за намаляване на нивото на шума в купето, като са поработили доста по звукоизолацията и уплътненията.

По-прецизно кормилно управление

Значителен напредък има и по отношение на комфорта и управляемостта. По-устойчива срещу усукване каросерия, по-меки пружини, нови амортисьори и основно модифицирано задно окачване с торсионна греда осигуряват на малкия японец по-уравновесено поведение по неравни участъци. Благодарение на променената, по-директна настройка на кормилната уредба Toyota Yaris сега може да бъде значително по-прецизно дирижирана в завой. Към по-динамичния характер пасват добре и удобните предни седалки с надеждни странични опори.

Изпробваният автомобил се задвижваше от добре познатия 1,33-литров мотор с 98 конски сили в комбинация с шестстепенна механична трансмисия – моделът, който по съотношение цена-качества е може би най-изгодната версия на Yaris – ако не броим разбира се забележителния с икономичността си Hybrid. Четирицилиндровият мотор работи сравнително култивирано, има приличен среден разход около седем на сто и като динамика е напълно достатъчен за градски условия или кратки преходи.

ЗАКЛЮЧЕНИЕ

Освен с освежена визия, обновената Toyota Yaris печели точки най-вече със значително по-качественото изпълнение на интериора. Комфортът на возене по неравни участъци също бележи сериозен напредък – от Toyota са се намесили точно в областите, където подобренията бяха най-необходими.

Текст: Божан Бошнаков

Коментари
comments powered by Disqus