Сега е ясно, че лицето на новия модел е решено в стила на новата Sonata
Hyundai i20 е хечбек с три и пет врати (включително i20 Active) и е във второто си поколение от 2014 г. насам. Третото поколение ще бъде пуснато през 2020 г., а прототипът бе издебнат от папараци в Северна Америка. Лошата новина е, че в гамата вероятно ще изчезне версията с три врати. Добрата е , че ще бъде произведен „горещ” Hyundai i20 N.
Прототипът е заснет в Сиера Невада, където горещината е принудила да премахнат част от камуфлажа отпред за охлаждане. Ето защо сега е ясно, че лицето на хечбека е решено в стила на новата Sonata. Радиаторната решетката с голяма мрежа е по-изненадваща за сегмента на малките автомобили, отколкото за покрива.
Именно Hyundai i20, по неофициални данни, е станал основа за новия компактен кросоувър Venue. Ако това е вярно, унификацията о непрекъснато ще отразява кариерата на двата модела. Известно е, че през 2018 г. европейците са купили 91 272 автомобила i20 (-9299 единици).
Сега Hyundai i20 се предлага в Европа само с два бензинови двигателя: 1,2 атмосферен (75к.с., 84 к.с.) и 1,0 T-GDI трицилиндров турбо агрегат (100 и 120 к.с.). Първият работи в комбинация само с петстепенна механична трансмисия, а вторият е куплиран с шестстепенна ръчна кутия или седемстепенна роботизирани предавателна кутия. Ако хечбекът върви по стъпките на съответния кросоувър Hyundai Venue, той ще получи 1,6 двигател от фамилията Smartstream и вариант на IVT в Европа. А за „горещия” i20 N източниците предричат 1,6 T-GDi „четирицилиндров турбо мотор, който на Ceed GT генерира 204 к.с., 265 Нм.