Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Три състезания с един двигател догодина

22.10.2008 09:48

ФИА и Асоциацията на производителите във Формула 1 (FOTA) постигнаха съгласие относно бъдещите промени в шампионата, които целят драстично намаляване на разходите.

Вчера президентът на ФИА Макс Мозли и ръководителите във FOTA Лука ди Монтедземоло (Ferrari) и Джон Хаует (Toyota) обсъждаха в Женева евентуалните механизми за намаляване на разходите в спорта по максимално бърз и ефективен начин. Въпреки концептуалните различия относно развитието на шампионата двете странни стигнаха до единна позиция.

„На днешната среща в Женева бяха определени мерките за намаляване на разходите в спорта през 2009 и 2010 година“, се казва в официалното изявление. „FOTA работи активно върху други предложения, касаещи сезон 2010 и по-нататък.“

В официалния рилийз не се дава конкретна информация за резултатите от срещата, но според Autosport ключовите решения са четири:

• жизненият цикъл на двигателите да бъде увеличен от две на три състезания;

• производителите да са подготвени да осигурят на независимите тимове 25 единици на цена не по-висока от 10 милиона евро;

• предстои нова среща между членовете на FOTA в Бразилия, на която ще бъде коригиран лимита за максималния километраж на тестовете през сезона и ще се постигне принципно съгласие за използване на унифицирана система за регенериране на кинетичната енергия (KERS) от 2010 или 2011 година. През следващия сезон отборите ще имат възможност да използват разработените през този KERS;

• ФИА и FOTA ще се срещнат отново след Гран при на Бразилия, за да обсъдят мерките за намаляване на разходите, които се отнасят до развитието на шасито, и за официалното узаконяване на клиентските автомобили в бъдеще.

На въпроса как ще коментира постигнатите споразумения, говорителят на ФИА заявява, че е „моментът не е подходящ за коментари“, но че срещата е била „изключително положителна и конструктивна“.

Според някои изказвания това е значим исторически момент в развитието на спорта, тъй като за първи път отборите са единни в позицията си относно бъдещето на спорта.

Коментари
comments powered by Disqus