Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Trofeo: Най-мощната колекция Maserati

10.08.2020 17:59

Марката разширява колекцията Trofeo: към Levante се присъединяват Ghibli и Quattroporte

Maserati пише нова глава от своята история, като разширява колекцията си Trofeo. След пускането на Levante Trofeo през 2018 г., най-екстремната, наймощната версия на SUV, новите Quattroporte и Ghibli Trofeo вече са на налични, постигайки върха на производителността, спортността и лукса. За да подчертаем още веднъж изцяло италианската идентичност на Maserati, цветовете, избрани за стартирането на колекцията Trofeo, са тези на знамето на страната: зелено за Quattroporte, бяло за Levante и червено за Ghibli, които се съчетават перфектно с хромираните елементи и луксозните червени линии за особено агресивен и елегантен външен вид. 

Maserati реинтерпретира своите седани, представяйки V8 двигателя. Сърцето на Ghibli и Quattroporte Trofeo е 3,8 литров V8 Twin Turbo с мощност 580 к.с. при 6250 об/мин и върхов въртящ момент от 730 Нм. Двигателят, който вече разкри цялата си мощност при Levante Trofeo, е конструиран в завода Ferrari в Маранело по спецификациите на Maserati и е модифициран и разработен, за да осигури еднакво впечатляващи характеристики както при седаните със задно разположени двигатели. Въпреки че е напълно нов за Ghibli, V8 двигателят вече е бил използван в миналото при Quattroporte GTS, във версията с 530 к.с. Днес V8 двигателят с мощност 580 к.с. се предлага за новите Ghibli, Quattroporte и Levante* Trofeo, в пълно съответствие със стандартите за горивна ефективност и емисии. Ghibli и Quattroporte Trofeo с гордост могат да твърдят, че са най-бързите седани Maserati досега, с максимална скорост от 326 км/ч. Максималната скорост на Леванте Трофео е 302 км/ч. Подобно на Levante Trofeo, новите Ghibli и Quattroporte Trofeo също включват интегрираната система за управление на автомобила (IVC) със специфична настройка, която гарантира подобрена динамика на шофиране, по-голяма активна безопасност и още по-вълнуващо представяне. Седаните имат бутон Corsa, който настройва автомобила за още по-спортен стил на шофиране. Включена е и Launch Control функция, която за пръв път се появи при Levante Trofeo, за да отприщи цялата мощност на двигателя и да осигури спираща дъха производителност и автентично Maserati шофиране. 

Докато уникалният подпис на всяко Maserati е звукът на неговия двигател, сега колекцията Trofeo ще бъде още по-безпогрешна на външен вид, благодарение на специални стилистични щрихи, които характеризират тези модели с върховна мощност. Те включват предна решетка с двойни вертикални ленти в черно пиано покритие, както и въвеждането на въглеродни влакна върху облицовките на предния въздухопровод и заден дифузьор, за още по-агресивен ефект. Цялата колекция Trofeo се отличава с червените детайли, които характеризират долните профили на страничните вентилационни отвори и мълниеносната ивица върху логото с Тризъбеца на Cколоните. Налични са осезаеми промени в задната част на автомобила, където светлинните клъстери са изцяло обновени, с бумерангообразен профил, вдъхновен от 3200 GT и концептуалния автомобил Alfieri. По отношение на Ghibli Trofeo, капакът на двигателя също е с нов дизайн, завършен с два агресивни въздуховода за по-добро охлаждане, подобно на Levante Trofeo. Ghibli и Quattroporte Trofeo са оборудвани с 21-инчови алуминиеви джанти Orione. 22-инчови джанти Orione се предлагат на Levante Trofeo. Охарактеризяването на Trofeo продължава в интериора, с нов бордови панел, който показва изключителен интерфейс при включване, докато облегалките за глава са бродирани с логото Trofeo с триизмерен релеф. Изключителността се разпростира и върху интериорната тапицерия, направена от пълнозърнеста естествена кожа Pieno Fiore. Системата ADAS е обновена, включвайки нови функции, а Active Driving Assist - функцията за асистиране по време на шофиране - вече може да се активира и по градски пътища и по обикновени магистрали. Новите технологии се появяват и в MIA (Maserati Intelligent Assistant), мултимедийният екран е с подобрена разделителна способност и по-голям размер - 10.1” - както при Ghibli Trofeo, така и при Quattroporte Trofeo, докато Levante запазва 8.4” дисплея, но с подобрена резолюция и графика. 

Освен това, благодарение на програмата Maserati Connect, колекцията Trofeo винаги е свързана с пълен набор от услуги за по-лесно и интуитивно използване. Ghibli и Quattroporte Trofeo ще бъдат контруирани в завода Avvocato Giovanni Agnelli (AGAP) в Груляско (Торино), а Levante Trofeo в завода Мирафиори (Торино). 

*590 к.с. за някои пазари

Коментари
comments powered by Disqus